Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 februarie 2016

Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului?



*Englezoaica:*
  Darling, daca ma anuntai la timp când vii acasa,
  s-ar fi putut evita aceasta situatie, jenanta pentru
  amândoi !....

  *Nemtoaica :*
 Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si
  cinci de secunde mai devreme acasa. Îmi datorezi o
  explicatie pentru asta !
 
*Frantuzoaica *:
  Jean, ce bine ca ai venit ! Jaques e terminat, nu mai poate...
 
*Suedeza :*
  Tu esti, Olaf ? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven
  ar vrea sa se mai distreze... Alatura-i-te si tu !
 
*Rusoaica :*
 Ivane, tu esti ? În sfârsit, un barbat
  adevarat ! Înainte sa mi-o traga, asta n-a fost în stare
   nici sa ma ia la palme !
 
*Evreica :*
  Itzic, tu esti ? Atunci, cine naiba e asta de pe mine?

  *Românca :*
  Ioane, tu crezi ce vezi sau ma crezi pe mine ?
 
  *Unguroaica* ( în timp ce sare din pat ):
  Ioi, draga !....Nu fii suparat ! O platit înainte !

  *Cehoaica :*
  Pepa, nu te impacienta, draga ! Tocmai am aflat ca,
  el e noul tau sef !....
 
 *Nevasta de secui** :*
  No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l
  fi servit pe musafir?