Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 februarie 2016

Glumitze...


 

 

Un Logan si un Ferrari la semafor.
Soferul loganului coboara geamul jos si-l intreaba pe soferul bolidului:
- Cum e? Esti multumit de ea? Am vazut ca nu prea se cumpara...

- După ce ne vom căsători, vom împărti toate necazurile, nu-i asa, dragule?
- Dar eu nu am niciun necaz...
- Am zis: după!!

Un individ a uns cu unt o felie de pâine, dupa care a turnat niste dulceată. Din greseală, felia i-a căzut pe covorul cel nou, dar nu a căzut cu fața unsă în jos. Mirat, individul i-a scris lui Murphy să-l întrebe cum a fost posibil asa ceva. După câteva luni de experimente, Murphy i-a trimis individului concluzia:
"Felia a fost unsă gresit!"

Intr-o companie a izbucnit un conflict intre femei. Pentru a restabili ordinea, a fost chemat seful, insa si atunci femeile strigau, intrerupandu-se reciproc.
- Liniște! - a strigat seful, pierzandu-si rabdarea. Sa vorbeasca cea care-i mai in varsta. In acel moment s-a lasat tacerea.

Am văzut la televizor că "Vremea va fi închisă"... cred că DNA exagerează!

Un tanar din Vaslui se confeseaza unui prieten:
- Nu spun ca prietena mea e grasa si urata, dar e singura din clasa ei care n-a fost violata...

 
Sotul merge cu sotia la un plastician, unde aceasta urma sa sufere o operatie estetica. Medicul, in timp ce doamna intra in sala de operatie, se adreseaza sotului:
- Veniti peste doua ore si veti capata o cu totul alta femeie!
- M-as bucura foarte mult, dar va rog sa fiti discret, sa nu afle nevasta-mea.