Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

14 martie 2005

formule de agatat

Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data ?
>
Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului ce sa imi aduca de Craciun
>
Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragutze ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?
>
Ce caine dragutz , ce numar de telefon are?
>
Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?
>
Scuza-ma am observat ca nu m-ai observat!
>
Chemati politia. Este ilegal sa aratzi asa de bine
>
O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?
>
Hai sa mergem la mine acasa si sa facem ce o sa le spun tuturor maine ca ma facut oricum
>
Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa
>
Buna, pot sa iti cumpar o masina?
>
Fii unica si diferita, spune DA!
>
Arati asa de bine, incat era sa fac infarct
>
Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu
>
Mazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui "iubitule"
>
Arati exact ca a doua sotie a mea.
Ea: De cate ori ai fost casatorit?
Tu: O data
>
Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?
>
Mishto fusta. Pot sa ti-o iau eu ?
>
Coprul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete
>
Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger
>
Stii ce ar arata bine pe tine? Eu!
>
Esti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?
>
Sunt un hot si am sa iti fur inima!
>
Poti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?
>
Felicitari ai fost alesa "Cea mai frumoasa fata din camera asta", iar premiul este o intlanire cu mine
>
Buna! Eu sunt un idiot!
>
Mai am 3 zile de trait...
>
Da... cautarea ta s-a terminat
>
Trebuie sa ma insor cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.
>
(in timp ce ea pleaca) Hei nu ai uitat ceva?
Ea: ce?
Tu: Pe mine
>
Tu crezi in ajutarea celor nevoiasi? (daca ea zice da), atunci ia-ma acasa cu tine.
>
Avem vre'un prieten comun care sa ne faca lipeala?
>
Vreau sa ii dau satisfactia de a ma refuza. Hai da-i drumul
>
Ce iti place sa mananci dimnineatza? Ea: De ce? Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineatza
>
Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti ...
>
Esti asa de mihsto cum zic toti baietii?
>
Scuza-ma vorbeai cu mine?
EA: Nu.
Tu: Atunci incepe acum
>
Pot sa flirtez cu tine?
>
De ce o fata dragutza ca tine, vorbeste cu un idiot ca mine?
>
Tu esti motivul pentru care am venit singur aici
>
S-ar putea sa pleci in curad pt ca celelate fete sunt invidioase pe frumusetea ta
>
Vocile mi-au zis sa vin si sa vb cu tine
>
Tatal tau este terorist , pentru ca tu esti o bomba
>
Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb !
>
Unde ai umblat toata viata mea?
>
Ce-ar fi sa ii faci o surpriza mamei tale si sa ii zici ca diseara nu vii acasa?
>
A pe tine te stiu , nu ai fost finalista in "Miss Romania?"
>
Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?
>
Poate ca nu sunt cel mai dragutz baiat, dar sunt singurul care vorbeste cu tine
>
Nu te supara ai un numar de telefon, ca eu l-am pierdut pe al meu
>
Sunt nou pe aici, poti sa ma ajuti sa ajung in casa ta?
>
Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine
>
Ai o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai
>
Scuza-ma, dar cred ca este timpul sa facem cunostinta.
>
Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta ?
>
Tu dormi in bratele tale?
Ea:Nu
Atunci pot sa dorm eu ?
>
Am atatea emotii in fatza ta incat mi-am uitat replica de agatzat.
>
Scuza-ma mi-am pierdut ursuletul, vrei sa te culci tu cu mine?
>
Poti sa imi imprumutii si mie telefonul ? Ea: De ce?
Tu: Ca sa o sun pe mama si sa ii zic ca am intalnit fata ideala. (sau ca pt prima data m-am indragostit)
>
Scuza-ma fusta ta e din spatiu ? Pentru ca fundul asta e de pe alta planeta.
>
Scuza-ma vrei sa dansezi ?
Ea: NU!
Tu: Poate ca nu m-ai auzit bine... am zis ca aratzi f. grasa cu fusta asta !
>
Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragutz. OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine intr-un loc asa de urat?
>
Salut ! Numele meu este Mazgalici, tine-l minte o sa il strigi mai tarziu.
>
Poate ca nu sunt cel mai frumos baiat de pe aici, dar nu uita ca frumusetea e trecatoare
>
Nu mai pot astepta pana maine. Ea: De ce? Pentru ca arati din ce in ce mai bine
>
A iesit soarele sau doar ai zambit ?
>
Woaaawww! Astia sunt reali ?
>
Trebuie sa fi obosit, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua
>
Cred ca sunt in Rai, pentru ca am vazut un inger !
>
Te-a durut cand ai cazut din Rai?
>
Esti chirurg ? Ca mi-ai scos inima .
>
Replica mea de agatzat a fost publicata pe internet... vrei sa o auzi?
>
Ai un ceas ?
>
Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu.
>
Te plimbi pe langa ea si ii zici : Scuza-ma, adineauri mi-ai atins fundu'?
Ea: NU!
Tu: Ptu bah!
>
Stiu ca laptele face bine corpului , dar la naiba, tu cat ai baut?
>
La naiba ai mai multe curbe ca un circuit de Formula 1.
>
Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui.
>
Ai un pansamaent, m-am lovit la cap cand te-am vazut