Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 februarie 2016

Poante

 
- De ce ai ochii vineti?
- De la o răceală!
- Păi cum aşa?....
- Am tuşit la una în dulap şi m-a prins soţul ei...
 
Pe o plaja de nudisti:
- Domnisoara, stiti de ce am nevoie acum?
- Nu sunt oarba, văd!!!
 
O blondă la doctor.
- Domnişoară, vă recomand nişte ultraviolete.
Blonda răspunde:
- Abia aştept, domn' doctor! Am fost odată ultra violată şi mi-a plăcut la nebunie!
 
Seara pe o bancă în parc, un băiat şi o fată. Tipul îi atinge în permamenţă spatele. În cele din urmă ea întreabă:
- Ce faci?
- Caut sânii.
- Sânii sunt în faţa!
- Acolo am căutat deja.....
 
Gheorge pe patul de spital o astepta pe nevasta-sa.  Intr-un tarziu apare si ea.
- Gheo, sa iti povestesc ce mi s-a intamplat. Am urcat in taxi si pe drum mi-am adus aminte ca am uitat portofelul.
- Si te-ai intors?
- Nu, ar fi durat pra mult, iar taximetristul a spus ca nu e problema, ca o sa ne descurcam. La un moment dat a tras pe dreapta si mi-a spus: "Ce alegi? Imi canti un cantec sau facem sex?"
- Ce obraznic,  iubito.... si ce cantec i-ai cantat?
- Pai, ma, Gheo... tu pe patul de spital si eu sa am chef de cantat??
 
- Cum se numesc oamenii care stau la coada?
- Oameni de rand...
 
Un tip dansa cu o gagică şi, profitând de apropiere, bagă mâna în decolteul tipei şi începe să se joace cu sfârcurile.
- Ce faci domnule?
- Caut posturi străine!
Bagă tipa mâna în pantalonii lui şi zice:
-Cu aşa antenă nu o să prinzi nici Bucureştiul!
 
Se duc doua tiganci la farmacie:
- Saru' mana, coana, aveti prafuri de paduchi lati ?
- Aaaaa, iesiti afara, nespalatelor, huidumelor ...
Tot asa in alta si-n alta farmacie ! Intr-una, unei farmaciste i se face mila:
- Mai, fetelor, chiar nu avem, dar vorbiti si voi mai elevat, lumii ii
e scarba si de voi ca tiganci si de paduchi in sine...
- Pai, cum sa zicem, coana,... ca noi nu suntem scolite
- Pai, ziceti si voi, de exemplu: "antidoturi ptr paraziti intimi"
- Aaaaaa, asa !
Se duc la alta farmacie:
- Saru' mana conita, aveti "antidoturi pentru paraziti intimi" ?
Farmacista sa cada pe spate:
- Avem, fetelor si cam cit sa va dau ?
- Cat sa cerem, fa ?...
- Pai... sa fie asa, cam pentru doua piz.....e !!!!....
 
Intre lilieci : 
Doi lilieci isi faceau siesta , 
atarnati intru un copac cu capul in jos : 
"Auzi , care a fost cea mai naspa zi din viata ta? " 
"Cand am avut diaree"...
 
- O să-mi dai voie, vecine, să trec dimineaţa prin ograda ta, ca să scurtez drumul şi să prind personalul de opt şi cinci?
- Cu toată plăcerea! Şi te asigur că, datorită taurului meu, vei putea prinde chiar şi acceleratul de şapte şi treizeci.
 
- Vreau să brevetez un aparat de ras automat. Iată, o cutie neagră, o deschizătură ovală, îţi bagi faţa şi înăuntru un complex de lame te rade impecabil!
- Bine, dar... fiecare faţă are altă formă!
- Prima dată...
 
Discuţie între o vacă şi viţelul ei:
- Gata, de azi să nu te mai prind că te mai caută Ghiţă!
- De ce, mama?
- De-aia.
- De ce?
- Păi mă-sa e o scroafă, taică-su e un porc.
- Dar, mamă, şi tu esti o vacă.
- Da, dar tatăl tău a fost veterinar...
 
Revoluţie în domeniul fizicii! Cercetătorii ardeleni au inventat
încetinitorul de particule!