Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

03 iulie 2015

Bancuri

 Am imprumutat bani de la prieteni si mi-am cumparat iPhone 5.
 Acum nu mai vorbesc cu sarantocii aia !
 
 Intre prietene:
 - Draga, imi vizitezi atat de des pagina de Facebook
 incat nu inteleg cine esti, amanta sotului meu sau sotia amantului meu...
 
 Durata unui minut variaza in functie de care parte a
 usii de la baie te afli.
 
 Un beţiv mângâie capul unui camarad de cărat pahare la gură chel şi-i spune:
 - Auzi? Capul tău seamănă la pipăit cu fundul nevestei mele.
 Chelul îşi mângâie capul şi spune:
 - Tu ştii că ai dreptate !
 
 Bineinteles ca ajutorul psihologului este intotdeauna binevenit.
 Dar sa injuri este mult mai ieftin
 
 S-a ajuns la concluzia ca expresia:
 "Toti barbatii sunt la fel" a fost inventata de o chinezoaica care si-a pierdut
 barbatul in multime !
 
 - Draga mea, avem ceva de mancare?
 - Vezi ce gasesti in frigider.
 - Oh, scumpa mea… ai gatit singurica gheata?
 
 - Oh scuzati-ma, era cat pe ce sa ma asez pe ochelarii tai.
 - Nici o problema...au vazut ei lucruri mult mai nasoale...
 
 Un caine vazand pomul de Craciun a exclamat:
 In sfarsit au tras curent electric si in WC !
 
 In sat, la discoteca:
 - Domnisoara, dansezi?
 - Nu.
 - Atunci hai sa ne ajuti sa impingem un tractor.
 
 Un tip a sunat astăzi la ziarul local pentru a plasa un anunţ la matrimoniale.
 - Ce aţi vrea să scrieţi în anunţ? l-a întrebat tipul de la ziar.
 - "Mic de statură, grăsuţ si chel, caută
 blonde înalte, cu sânii mari, exclusiv pentru sex. Fără obligaţii"
 - Mă cam îndoiesc că veţi obţine prea multe
 răspunsuri la asta…i-a răspuns reprezentantul de la ziar râzând.
 - Ai dreptate, zice tipul... Poti adaugă şi brunete, totuşi…
 
 Vasile povestea prietenilor:
 - Pot sa spun ca sunt un tip norocos.
 - De ce?
 - Pai nevasta-mea tocmai mi-a spus ca pot s-o invit pe
 secretara mea cea sexy la noi acasa weekend-ul asta, sa-i
 ofer ceva de baut si apoi sa fac sex cu ea cat poftesc...
 - Chiar asa ti-a zis Maricica?
 - Ma rog, de fapt a zis: "Ma duc la tara la mama,
 asa ca va trebui sa ramai singurel acasa tot weekend-ul"...
 
 Consultatie la ginecolog:
 - Trebuie sa va previn domnule doctor ca sotul meu
 vine dupa mine peste o jumatate de ora !
 - Dar nu fac nimic condamnabil !
 - Tocmai… si timpul trece...
 
 O tipa face dragoste cu un student:
 - Ai terminat ?
 Nu, sunt in anul IV !

 Ce-ti place mai mult, apa plata sau cea carbogazoasa ?
 - Nu conteaza, de pruna sa fie...