Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

03 iulie 2015

Glume

Glume scurte

 Nevastă-mea e ca o grenadă. Dacă-i scot inelul, îmi dispare casa.  

 Îmi place modul în care acest suc
de portocale adaugă vitamine şi calciu pentru vodca mea.

 Înainte de căsătorie, când un
 bărbat ţine de mână o femeie este dragoste. După căsătorie, este
 autoapărare.
 Un copil mic s-a pierdut în supermarket şi plânge necontenit. Oamenii din jur îl liniştesc spunându-i că îi vor găsi mama şi îi dau sfaturi:
  - Trebuia să te ţii de fusta mamei.
  - Nu am ajuns !
 La poarta Raiului, un american, un evreu şi un român. Iese, într-un final, obosit şi transpirat, Sf. Petru:
 - Măi băieţi, e aglomeraţie mare azi aici, locuri
 nu prea sunt... N-aţi vrea voi să vă întoarceţi? Uite, plătiţi o taxă de 100 de dolari şi vă trimit înapoi.
  Americanul scoate repede banii şi
în minutul următor se trezeşte în ambulanţă, resuscitat. Povesteşte ce s-a întâmplat şi doctorii îl întreabă:
 - Bine, dar evreul şi românul unde sunt?
 - Păi nu ştiu, eu i-am lăsat acolo; evreul se tocmea
 să mai scadă din taxă şi românul urla să i-o
 
plătească guvernul...  
 Bulă, plictisit de oaspeţii care l-au reţinut până târziu:
 - Tocmai am fost sunat de pompieri. Mi-au spus că
 la cineva dintre voi arde casa, dar n-am înţeles exact la cine!

   Luna de miere.
  El citeşte ziarul
în sufragerie. La un moment dat, simte un miros puternic de ars.
 - Iubito, găteşti sau calci? 

 - Dragul meu, ce-ar fi să ne
 cumpărăm o maşină? Am vedea şi noi lumea.
 - Care? Asta sau cealaltă? 
 Un pescar prinde peştişorul de aur. Urmează clasicul: "dacă mă eliberezi, îţi îndeplinesc trei dorinţe".
 Pescarul:
 - Du-te dracului de nenorocit, că pe nevastă-mea
 ai păcălit-o, transformând-o într-o halbă
 de bere.
 - Păi dacă şi-a dorit să devină visul
 oricărui bărbat...
 Ce condiţie trebuie să îndeplinească în Scoţia o vânzătoare de la cofetărie?
    Să aibă diabet.     .