Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 octombrie 2013

Nu există bancuri cu adevărat noi, ci bancuri pe care le.am uitat.





 



DE-ALE CASEI...
Ieri seara, eu si sotia mea am ajuns la compatibilitatea sexuala ideala: amandoi am avut dureri de cap...
 
LEGENDA EVREIASCA...
- Există o legendă care spune că secera și ciocanul reprezinta semnul secret al circumciziei...
- Hai că secera pot să mai cred, dar ciocanul... ce legătură are?
- Pentru anestezie!
 
 AVENTURA LA MALL..
Un copil mic s-a pierdut în supermarket și plânge necontenit. Oamenii din jur îl liniștesc spunându-i ca isi va găsi mama și îi dau sfaturi:
- Trebuia să te
ții de fusta mamii!
- Am încercat, dar nu am ajuns!
 
 LA DENTIST...
Stomatologul intreaba o pacienta:
- De cand au inceput sa va cada dintii?
- Imediat dupa nunta!

 
BLONDA SI PROFILAXIA...
O secretara blonda, proaspat angajata... 
Sefu':
- Dra, va suparati daca va servesc cu o prajitura?
Blonda:
- Nu, d-le director!
A doua zi, la fel:
-Dra, va suparati daca va servesc cu o ciocolata?
- Nu, d-le director!
A treia zi: 
- D-ra, va suparati daca va servesc cu o inghetata?
Blonda:
- D-le director! Daca o continuam tot asa, pana o sa va culcati cu mine eu o sa fac diabet...
 

Un somn lung si sanatos nu numai prelungeste viata, dar si reduce ziua de lucru.


- Prin ce se deosebeste sotia de un terorist?
- Cu teroristul poti sa mai negociezi...
 

Bulă către tatăl său:
- Tată, am două întrebări.
Prima: pot să primesc mai mulți bani de buzunar?
 Și a doua: de ce nu!?
 
 
- Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută să arăt mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu înțeleg, de ce o mai scoți?

 
Aseară înainte să ne culcăm m-am apucat să dezgheţ frigiderul…
sau cum îi mai zice nevastă-mea la asta… preludiu.

 
- Tati, ce este o ciocănitoare?
- O privighetoare după ce s-a măritat…

 
- Care este avantajul unei relaţii la distanţă?
- Toţi patru sunt fericiţi!

 
România :
țara în care câinii sunt COMUNITARI, iar copiii sunt AI STRĂZII.

  
Britanicii îşi cer scuze că au dat vina pe România în scandalul cărnii de cal:
"Pur şi simplu eraţi prima ţară naşpa care ne-a venit în minte!"
 

- Cum arată diavolu'?
- Câteodată atât de bine, încât îl ceri de nevastă.
 
Dragi domnişoare,
Aveţi pielea uscată? Părul rar si unghiile fragile?
Aveţi probleme cu greutatea?
Veniţi la noi. E întuneric iar noi suntem beţi!
 

Alcoolul mă ajută uneori să uit de toate…
De exemplu, aseară la nightclub, am uitat că-s însurat.
 
 
- Dragule, eu de azi încep dieta, am să mănânc numai homar, caviar și trufe!
- Da ce te zgârcești în așa hal, draga mea?
    Mai bine începe să mănânci direct bani.

    
Câteodată înțeleg femeile care au dulapurile pline de haine și tot n-au cu ce să se îmbrace, că și eu am agenda telefonului plină și tot n-am cu cine face sex.
 
Doi oameni de zăpadă. Începe să ningă iar unul dintre ei rupe tăcerea:
- Uite: celule stem!