Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

10 octombrie 2013









Doi soferi ucraineni sunt opriti la vama:
        - Ce transportati?
        - Calculatoare de buzunar!
        Controleaza vamesii camionul si gasesc pistoale, mitraliere,
grenade, etc.
        - Astea sunt calculatoare??
        - Pai noi in Ucraina asa ne facem socotelile!

        Din memoriile bulibasei:
        "Cand eram mic, mama imi lua tot ce-mi doream, iar tata tinea
de sase..."

        Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
        Daca succesul continua, mai apar si altele...

        Doi prieteni, un englez si un chinez se plimbau impreuna prin Londra.
        - Uita-te la toate steagurile astea!
        Imi umplu sufletul de mandrie patriotica!
        - Dar Chan, tu esti chinez iar astea sunt steaguri britanice!
        - Da? Uita-te la etichete...

        Soacra catre ginere:
        - Nu-nteleg de  ce te iubeste fiica-mea?
        - Sa-ti arat???

        De camasa unui pacient care a fost adus de urgenta la spital
cu ambulanta, era prins un biletel:
        "Domnilor doctori, aceasta este epilepsie, nu apendicita...De
        apendicita am fost operat deja de trei ori!"

        O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani!
        Ea: mare si solida - el: mic si plapind.
        Printre invitati se afla si un reprezentant de presa.
        - Ia spuneti-mi, o intreaba el pe sarbatorita, cum ati facut
toti acesti ani?
        - A, de fapt foarte simplu: eu am hotarit ce trebuia sa faca
        sotul meu iar el a facut! Daca nu, il pocneam peste dovleac!
        - Si Dvs.? il intreaba el pe sot, - care au fost cei mai
frumosi ani ai dvs. din timpul casniciei?
        - Cei 10 ani de prizonierat in Rusia.

        - Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in
ocean si in jur e plin de rechini.
        Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema.
Este ca sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor.
        - Si nu ne mai mananca?
        - Ba da, dar cu scarba!

        O batranica la Pescarie:
        - Domnu', e proaspat pestele?
        - Pai, nu vedeti ca este viu, cum sa nu fie proaspat?!
        - Bine, bine, maica, raspunde batrana, vie sunt si eu .........

        Dumnezeu, dupa ce a facut barbatul si femeia, îsi admira
opera. Întâi îi cade privirea asupra barbatului:
        - Ce minunatie, ce opera reusita, câta frumusete!
        Apoi se uita si la femeie:
        - Eh. Tu va trebui sa te machiezi putin.

        Singurul martor la accident de munca este un copil. Un
poliţist vine şi-l întreabă:
        - Mă, copile, de ce a căzut omul ăla de pe schelă?
        - Păi, l-a bătut Dumnezeu.
        - De ce l-a bătut Dumnezeu?
        - Că a înjurat..
        - Şi cum a înjurat?
        - Dumnezeii mă-tii de copil, nu mai scutura schela!!!

        Doi prieteni se întâlnesc dimineaţa, la cafea. Unul dintre ei
are un ochi vânăt.
        - Ce-ai păţit la ochi?
        - M-a lovit nevasta.
        - De ce?
        - I-am vorbit cu TU.
        - Doamne, iarta-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie
de te-a lovit pentru atâta lucru?
        - Păi, aseară, pe când mâncam, mi-a zis: "Ştii, dragă, noi
n-am mai făcut dragoste de trei luni".
        Şi eu i-am răspuns: "Poate TU!..."