Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

12 noiembrie 2013

Oamenii de știință britanici


Humor, originally uploaded by  Jøãø Mär¢øs.





Oamenii de știință britanici au inventat un dispozitiv care vă permite
să treceți cu ușurință prin pereți. Ei au denumit acest dispozitiv :
ușa.

Cercetatorii britanici au descoperit ca numarul picioarelor obosite
este de doua ori mai mare decat numarul capetelor proaste.

Ieri seara, eu şi soţia mea am ajuns la compatibilitatea sexuală
deplina: amândoi am avut dureri de cap!

De ce poarta scotienii kilt-uri?
Pentru ca oile se sperie la sunetul
fermoarului...

Inainte eram sarac dar mi-am cumparat un dictionar de sinonime si acum​ ​
sunt nu numai sarac, dar si nevoias, sarman, oropsit si necajit.

In unele familii moderne barbatul se ocupa de casa iar celalalt barbat
castiga bani.

– Iubito, îi spune soţul soţiei, am invitat un prieten la cină.
– Cum? Ai înnebunit? Casa e cu susul în jos, n-am făcut cumpărături,
toate vasele sunt murdare şi n-am chef să gătesc ceva special!
– Ştiu toate astea.
– Atunci de ce ţi-ai invitat prietenul la cină?
– Pentru ca sărmanul are de gând să se însoare…

Se aude un ciocanit la usa. Scotianul isi trimite fiul sa vada ce e.
Fiul revine si zice:
- Tata, la usa e unul care strange donatii pentru noua piscina a
orasului! Scotianul ii raspunde:
- Da-i si tu un pahar de apa!


Vine soţul noaptea târziu acasă. Se dezbracă şi se aşază în pat lângă

nevastă. Drăgăstos, începe s-o mângâie.
Soţia:
- Te rog, să o lăsăm pe altădată. Acum mă doare capul.
- Măi să fie! În seara aceasta, toate sunteţi bolnave?



Ioane, ai aflat? Mâine o să fie eclipsă de soare.
- Vorbeşte mai încet, să nu audă nevastă-mea…
- De ce ?
- E în stare să-şi cumpere o rochie nouă pentru această ocazie.

- Iubitule, descrie dragostea pe care o ai pentru mine.
- E ca şi cum aş număra stelele.
- Oaaauu!… adica infinită?
- Nu, pierdere de timp.

Mama către fiică:
- Fiecare prostie pe care o faci și fiecare noapte în care nu dormi
acasă, e un fir de păr alb pe capul meu.
Fiica, uitându-se la bunica complet încărunțită, îi răspunde:
- Mdaa.. bune tradiții de familie mai avem.

Soţul, obosit, după o ceartă cu soţia:
- Dacă m-ai fi iubit, te-ai fi măritat cu altul!

Un tip după ce face sex cu o tipa, fuge repede la carneţelul lui şi
începe să noteze ceva. Tipa, suparata, îi spune:
- Ce nesimţit eşti, ce, eu sunt din alea să mă treci în carnet?
- Nu te trec, îi răspunde tipul, te şterg!



Care este cea mai mare dorinta a dumneavoastra, a chelnerilor?
intreaba un reporter in cadrul unui interviu.
- Clientii sa manance acasa, iar bacsisul sa-l trimita prin mandat postal