Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 iunie 2013




Eram afara cand seful si-a parcat BMW-ul nou nout si i-am spus:

- Frumoasa masina asta, sefu'!
- Ei bine, mi-a spus in timp ce o admiram, daca o sa faci eforturi, o sa muncesti din greu si o sa stai peste program, la anu' o sa am una si mai tare!


Claustrofobia reprezinta teama de spatiile inchise. De exemplu, merg la magazinul unde se vand bauturi alcoolice si ma tem sa nu fie inchis!

Nu toata lumea uraste tiganii! O serie de insecte, cum ar fi mustele, paduchii si plosnitele, ii gasesc foarte atractivi!

Azi am picat examenul la biologie.
La intrebarea "Ce contin celulele" se pare ca raspunsul "tigani" nu e cel bun!

Am angajat o dansatoare exotica pentru ziua fiului meu! Sotia mea n-a fost incantata, dar e fiul meu nu implineste in fiecare zi 4 ani!

- Ma scuzati, zice chelnerul, dar masa asta e rezervata!
- Atunci ia-o de aici si adu-mi alta in locul ei!

Urasc oamenii care iau droguri... Cum ar fi politia, vamesii etc.

Un preot la slujba de duminica:
- Copiii mei, nu fumati, fiindca o tigara duce la un pachet, un pachet duce la un pahar, un pahar la mai multe pahare, mai multe pahare la o femeie, o femeie la mai multe femei...
Si unu' il intrerupe:
- Unde se vind tigarile astea?



"Sondajele arată că românii susţin monarhia." Consilierii preşedintelui îi prezintă acestuia acestuia raportul.
- Domnule preşedinte, tot mai mulţi români susţin monarhia. Se strigă în stradă, o arată şi sondajele. Trebuie să facem ceva! Băsescu, după ce se gândeşte adânc:
- Bine, nu cred că avem altă soluţie. Încoronaţi-mă!