Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 iunie 2013








 

La mine în casă, ieri a intrat un hoț. Nu a luat nimic, a lăsat pe masa 100 de dolari și un bilețel: "așa nu e de trăit."


La o maternitate din Paris cativa barbati ii privesc pe bebelusi printr-un geam despartitor. Printre tati se afla si un seic. Curios, unul dintre barbati il intreaba:
- Care e al dvs.?
- Cele doua randuri din dreapta...


Un lord se intoarce seara acasa. Valetul ii deschide usa:
-Ce, batran cacacios, iar ai fost la baute si la curve?
-Nu John, am fost sa-mi cumpar un aparat auditiv!


- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.


Mă enervează prietena mea deoarece își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
O face dinadins ca să le găsească nevastă-mea...

Mica publicitate
Băiat 20 de ani caut de lucru. Îngrijesc babe de 18 ani !

- Mama, obrajii rosii sunt semn de sanatate ?
- Asa se spune.
- In cazul asta, obrazul tau stang e mult mai sanatos decat cel drept