Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

10 februarie 2012

Rabinii ăştia au totuşi o experienţă de 5000 de ani

Un om s-a întrebat dacă e păcat să facă sex în ziua Domnului, deoarece
nu era sigur dacă sexul este o muncă sau o joacă.

Aşa că s-a dus mai întâi şi a întrebat un călugăr asupra problemei în
cauză. Călugărul i-a răspuns după ce a citit în Biblie:

- "Fiul meu, după îndelungate cercetări asupra Cărţii Sfinte sunt în
măsură să-ţi zic că sexul este o muncă aşadar este păcat să-l faci în
ziua Domnului".

Neîncrezător, şi gândind "ce ştie un călugăr despre sex?", omul s-a
dus apoi la un preot cu experienţă şi căsătorit. A primit însă acelaşi
răspuns: sexul este o muncă şi este păcat să-l faci de ziua Domnului.

Pentru a se lămuri definitiv bărbatul s-a gândit să se ducă şi la
rabin, să-l chestioneze asupra sexului în ziua de Sabat. Rabinul a
cugetat un pic şi i-a răspuns:

- "Dragul meu, cu siguranţă sexul este un joc şi poţi să-l faci
liniştit aşadar în ziua de Sabat, că nu e un păcat."

Curios, omul nostru l-a întrebat:

- "Cum poţi fi aşa de sigur, când toţi ceilalţi pe care i-am întrebat
mi-au spus că sexul este o muncă?"

Zâmbind, rabinul i-a răspuns:

 - "Dacă sexul ar fi fost o muncă, nevastă-mea ar fi pus-o pe menajeră
să-l facă......."