Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

15 februarie 2012

- Scumpo, stii, cand ma barbieresc dimineata, ma simt cu zece ani mai tanar.
- Dar nu ai putea sa ta barbieresti seara?

In Ardeal, el si ea in noaptea nuntii:
- Draga mea, vrei mai intai una mica ?
- Tulai Doamne, ai doaua ?!

Un parlamentar roman invita cativa prieteni in Parlament sa asiste la
un discurs tinut de el. Incepe el discursul si in timp ce vorbea mai
lua cate o gura de apa.
Dupa o ora coboara la prietenii lui si ii intreaba:
- Ei, cum a fost? V-a placut?
La care unul din prieteni ii zise:
- Mai, la cat rahat ai mancat, ai baut cam putina apa...

Un barbat statea pe veranda cu sotia sa. La un moment dat, spune:
"Te iubesc!"
Sotia raspunde:
"Vorbesti tu sau berea din tine?"
Barbatul:
"Eu vorbesc. Cu berea "

O ardeleanca si o olteanca la examen la fizica!
Olteanca intreaba: Cat fu' T1 la tine?
Cam 2 ore, raspunse ardeleanca...!

Un tip se duce la Vrei sa fii miliardar, si Virgil Iantu ii pune prima
intrebare:
- Cat de adanc este vaginul sotiei dvs?
a) 10 cm
b) 15 cm
c) 18 cm
d) 21 cm
La care tipul raspunde:
- Pot sa sun un prieten?

Domnule judecător, spune soţia la divorţ, eu şi soţul meu nu am mai
avut relaţii intime de foarte mult timp.
- Este adevărat? De ce? ÎNTREABĂ JUDECĂTORUL PE SOŢ.
- Este adevărat, domnule judecător, pentru că nu mai pot, recunoaşte
soţul umilit.
- Auzi la el, spune soţia, jumătate din oraş poate, şi el nu mai poate!

- Marie, sa stii ca eu niciodata n-am sa te pot iubi pe cat meriti.
- Pai mai Ioane , atunci de ce nu-l aduci si pe Gheorghe?