Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 iulie 2009

--
This mail was scanned by BitDefender
For more informations please visit http://www.bitdefender.com>- Iertati-ma, Sir, dar am impresia ca va cauta cineva la telefon.
>- Cum, ai impresia, John? Ma cauta cineva la telefon sau nu ma cauta?
>- Vedeti, Sir, cand am ridicat receptorul, vocea de la celalalt capat a spus: "Tu esti, caraghios batran, chel si idiot?".
>
>Sir sta in gradina si citeste ziarul.
>John vine si il face atent.
>John: - Sir, din slit va atarna ceva!
>Sir da ziarul la o parte si se uita la prohap.
>Sir: - Oh, ea a plecat ...
>
>Sir si John sunt la vanatoare, pe domeniul castelului.
>Servitorul priveste prin binoclu, inspre castel.
>John: - Sir, cred ca ar trebui sa va informez ca doamna este in compania unui domn.
>Sir: - Nu se poate! Te inseli. Doamna mi-a spus ca primeste o prietena, in vizita. Da-mi si mie binoclul.
>Sir se uita prin binoclu.
>Sir: - Acest binoclu nu este suficient de puternic. Da-mi pusca cu luneta.
>