Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 iulie 2009

> Iepuraşul şi ursul mergeau prin pădure. Se
> întîlnesc ei cu vulpea, care se mută în casă nouă.
> - Măi băieţi, nu vreţi să mă ajutaţi să mut şi eu
> mobila, că am să plătesc bine!
> Băieţii pun mîna la treabă şi pînă la înserat
> termină. Vine şi momentul plăţii. Vulpea întreabă:
> - Ei, acum ziceţi ce vreţi: o sticlă de vodcă sau jos
> chiloţeii?
> Stau ei şi se gîndesc şi într-un sfîrşit ursul alege
> sticla de vodcă. Pleacă şi, după ce beau toată sticla,
> printre aburii beţiei, iepuraşul zice:
> - Hîc... măi ursule... hîc, ce băiat deştept ai fost
> tu că... hîc... ai luat sticla de vodcă, că dacă
> alegeai chiloţeii ce pălăria mea făceam cu ei: mie îmi
> erau prea mari, ţie prea mici...
>
>
>
> Fetele din ziua de azi în liceu învaţă doar două
> litere şi două cifre: A4 şi X5, începînd cu facultatea
> învaţă încă două cifre şi o literă: Q7 şi X6.
> Din cauza
> crizei financiare, începînd cu anul universitar
> 2009-2010, se va schimba programa la facultăţi şi se vor
> învăţa alte patru litere: RATB.
>