Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 iulie 2009

Jurnalul unui prefect maghiar ajuns la olteni:

Ziua 1: Cred ca azi fost zi liber la ei. Nu venit niciuna din angajat.
> > > Plimbat prin biroul meu lung si lat. Deschis fiset acte oficial dar plin
> > >
> > de o bautur tulbure.
> >
> > > Oare unde tinut la ei dosare?
> > >
> >
>
>
>
> >
> > > Ziua 2: Nu fost ieri zi liber. Verificat in calendar, fost miercur. Poate nu
> > > lucreaza miercur la ei! Dar nici azi nu venit!?!
> > > Am vrut dau telefon, dar nu am gasit agenda.... Toate sertarele plin cu
> > > acel bautur tulbur ...
> > >
> > > Ziua 10: Azi fost un secretara care zis ceva care nu inteles la mine si
> > > plecat nervos!
> > > Oi, oi! Gustat o pahar din acel bautur tulbur gasit in seif ... Putin
> > > acrisor...
> > >
> > > Ziua 20: Aici nimeni nu vorbesc ungureste. Toti nervos ca nu pricepe la
> > >
> > ei.
> >
> > > Oare e politic corect sa invat eu romanesc?
> > > Hm...., bauturul acela tulbur nu e chiar rea.
> > >
> > > Ziua 30: Descoperit intamplare un caset cu muzica folcloric si prinde bine
> > > sa invat romaneste.
> > > Azi putut spune unei director apa-canal-investitii europene:
> > > "Dunare daca n-aveam / Jiul Dunare-l faceam la noi!"
> > > Simpatica baiat. Am baut cu el, putin, din acel bautur tulbur
> > >
> > exceptional...
> >
> > >
> > >
> > > Ziua 100: La ce dreacu sa muncesti in fiecare zi? M-am dat lovit si am
> > > drojdit niste zaibar cu nea Stelica, subprefectul.
> > >
> > > Ziua 200: Fatal, treaba merge bine, unsa. Fura toti in prefectura. Puseram
> > > un CD cu Maria Dragomiroiu si ne facuram muci.
> > > L-am trimis pe Stelica la Segarcea, dupa doua vedre de molan, sa nu
> > >
> > ramanem pe uscat.
> >
> > >
> > > Ziua 300: Nenica, astia din UDMR chiar ma enerveaza. Ma sunara de la
> > >
> > partid, sa ma intrebe cum stau cu nu-s-ce investitie. O sa-l sun pe Stelica, cand
> >
> > > s-o-ntoarce cu cisterna de la Panciu.
> > >
> > > Ziua 350: Mimisor, secretara zice ca ma tot cautara unii din UDMR. Am
> > >
> > pus-o sa le zica ca sunt intr-o sedinta.
> >
> > > Sanchi, batuse Craiova acasa si ne facuram pulbere. Ce treaba au ungurii
> > >
> > cu Mehedintiul ?
> >
> > >
> > >
> > > Juvete Attila