Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

02 iulie 2009

Doi tipi discută:
- Ştii care-i deosebirea dintre nenorocire şi catastrofă?
- Da' ce, nu-i acelaşi lucru?
- A, nu! Dumneata te uiţi la tv? Ştii candelabrul ăla uriaş din Camera
Deputaţilor? Dacă ăsta ar cădea pe politicieni, ar fi o catastrofă,
nu?
- Da, şi?
- Nenorocirea e că nu cade...

La biserică, preotul se întâlneşte cu un tânăr enoriaş:
- Ce te aduce la biserică, Ioane?
- Iacă, am venit să mă spovedesc.
- Nu-i nevoie, ţi-am citit blogul...

O blondă este întrebată:
- Domnişoară, ştiţi care este diferenţa dintre un mecanic, un inginer
şi un Logan?
- ...Nu ştiu. Sub un Logan n-am fost ispitită să stau.

Sotul tocmai termina de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata
pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la
nevasta-sa si, proptindu-se in fata ei, ii spune :
- De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta
si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles? Acum vreau sa-mi prepari cina,
sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te
duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Dupa baie, ghici cine ma
imbraca si imi face freza!!??
Nevasta ii raspunde:
- Aia de la pompe funebre?!