Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

17 decembrie 2023

PRIMELE BANCURI din 2024!

 


 
 

 

* Vreau să fac Revelionul la o familie cumsecade... să ofere băutură și mâncare…
De
țin cuțit, lingură și furculiță…

* – Mami, eu vreau cățel de Crăciun!
   – Nici gând! O să mănânci 
și tu porc, exact ca ceilalți copii.

* Primesc numai lovituri de la viață: ba mă lovește foamea, ba lenea, ba somnul…!

* Preselecție azi la urgențe:
– Ăia cu sarmalele pe stânga, be
țivii pe dreapta…

* S-a ajuns la concluzia că expresia: "Toți bărbații sunt la fel" a fost inventată de o chinezoaică, care și-a pierdut bărbatul în mulțime…

* Trei studenți se întâlnesc de Crăciun:
– Am petrecut Crăciunul la Mallorca… plajă, coctailuri, fete în bikini…
– Eu am fost la schi în Alpi, zice al doilea… zăpadă, vin fiert 
și ce blondeee…
– Măi fra
ților, zice al treilea, am fost în aceeași cameră cu voi, dar eu, spre deosebire de voi, nu am fumat din țigara aia lungă…

* Un bețiv intră într-un bar și îi spune barmanului:
– O vodcă mie, o vodcă 
ție și câte o vodcă la cei din bar!
Barmanul face întocmai, dar când cere plata, be
țivul nu are bani. Barmanul îl bate și-l dă afară.
În seara următoare, acela
și bețiv intră în bar și zice:
– O vodcă mie 
și câte o vodcă la cei din bar!
Barmanul întreabă ironic:
– 
Și pentru mine nu?!
– Nu! Tu cum bei un păhărel, devii violent.

* Odată fugeam pe ascuns de acasă, pentru a mă duce la petreceri.
Acum fug pe ascuns de la petreceri, pentru a mă duce acasă.

* Un ardelean nervos:
– Alo, Electrica…?
– Nu, aici Compania de apă.
– No, nu-i bai, să vă bată Dumnezo 
și pă voi! 

* La doctor:
– Mânca
ți sănătos?
– Mănânc 
și când sunt bolnav.

* La cozonac unii mănâncă stafidele, alții... doar rahatul! Ca-n viață…

* Program de weekend și sărbători:
1. Dormi până 
ți se face foame.
2. Mănâncă până 
ți se face somn.

* "Ce vrei să mănânci?" Așa ne salutăm prin casă de câteva zile!

* – Mă Ioane, tu când ești beat poți merge drept?, îl întreabă amicul Gheorghe.
   – Da' cum să nu…, răspunse Ion. Drept în 
șanț!

* Chiar se întâmplă cu adevărat miracole de Crăciun! Toate economiile mele… s-au dus!

* Se zice că găina bătrână face ciorba bună. Așa că am cumpărat una și am pus-o în bucătărie.
E acolo de două ceasuri, a răsturnat ceva farfurii, s-a căcat pe jos, dar nu dă semne că s-ar apuca de treabă.

* – Ce are în comun fizica moleculară, cu o nuntă moldovenească?
   – Mi
șcarea haotică a ionilor…

* Dacă vedeți un om care bea de unul singur, nu vă grăbiți să-l judecați. E posibil să fie o petrecere de firmă, a unei persoane fizice autorizate. 

 

* La vârsta mea mai alerg după femei, dar numai la vale

 

* – Un trening, vă rog!

   – De care? Pentru indoor sau outdoor? Alergat fitness sau pilates? Sintetic sau din bumbac? Clasic sau streatch?

– D-ăsta de stat în casă, de dus gunoiul...

 

* Un polițist oprește pe stradă un om beat criță:
– De unde veni
ți la ora asta?
– De la petrecerea de Revelion!
– Tu î
ți bați joc de mine? Revelionul a fost acum două săptămâni!
– Asta 
știu, dar abia acum mi-au sugerat gazdele, să mă întorc acasă...