Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 martie 2018

     

 

 
Un tip vine la directorul unui circ.
- Ce ştiţi să faceţi?
- Să fac ca păsărica.
- Cum aşa?
- Uite-aşa: cirip, cirip, cirip!
- Domnule, asta e o prostie, gata, pa!
- Bine, spuse omul trist şi-şi luă zborul pe fereastră.

 
 Lumea va rămâne fără genii. Leonardo da Vinci e mort... Einstein e mort... Eu... nici eu nu mă simt prea bine…


- Ce are un om care a fost muscat de doua ori de un caine?
- O remuscare.    

 
Doi cozonaci vorbeau intre ei ;
- Am auzit ca esti de rahat....
- Lasa ca si tu esti de cacao …

 

Sotul unei femei se plange medicului:
- Domnule doctor, nu mai stiu ce sa mai fac! Sotia mea tot ramane mereu insarcinata.
-Nu folositi metoda calendarului?
- Ba da, dar fara efect.
- Anticonceptionale?
- Ba da, dar degeaba.
- Prezervativ?
- Ba da, dar tot a ramas.  Exasperat, doctorul il sfatuieste:
- Atunci, nu mai...
- Am incercat si asa, dar tot ramane…
 
 
-  Buna ziua bade! Cati litri de  lapte da vaca asta pe zi?
- Nici un litru!
- Atunci, de ce o tineti..?
-O tinem pentru ca e bou.

 
- Tata, tu crezi in fantome?
- Nu fiule! nu exista asa ceva.
- Dar, servitoarea mi-a spus ca ele exista!
- Atunci impacheteaza cat de repede poti. Ne mutam!
- De ce tata?
- Noi nu avem servitoare!