Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 martie 2018





Cum cinta un surdo–mut melodia  M–am nascut in Romania ? 
- Isi da cu pumnii in cap !
 
– Draga mea, ai terminat cu instalatorul?
– Da, de 2 ori...
 
– Ţie îţi plac mai mult blondele sau brunetele?
– Mie–mi plac ţâţele...
        – Ok, dar culoarea părului? 
– Nu–mi plac ţâţele cu păr...
 
– Tată, eu de unde am apărut?
– Problema, fiule, nu este de unde ai apărut tu, ci de ce m–am băgat eu acolo!
 
       Trimite–i sotiei flori,  fara sa stie de la cine sunt. Daca se intoarce acasa fara ele,
        inseamna ca te insala.

In noaptea nuntii:
– Iubi, ai un „clopotel"  cam mic, totusi!
–Nu–i mic, dar n–a mai batut in marile catedrale!
 
Bula, la reuniunea de 20 de ani, se adreseaza fostilor lui dascali:
– Stimatii mei profesori,  chiar atât de imbecil eram, de ma tot lasati corijent?
– Vaaai, se poate, domnule Prim Ministru?!?
 
Ieri am gasit o bancnota de 10$, dar era falsa, am aruncat–o.
–De unde stii ca era falsa?.
 –Scria 10 cu 2 de zero, nu cu un singur zero!
 
711. Imi place Mişcarea feminină! În special când e ritmică…
 
– Când cantă bărbatul femeii Odă bucuriei
– Când femeia o dă… bucuroasă
 
–Nevasta, eşti nebună ? Vrei sex oral, după ce ai mâncat şase ardei iuţi !?
 
In dragoste, pe vremuri,  existau doar două poziţii: vrei sau nu vrei  !
 
Ea: – Relația cu tine mi–a lăsat un gust amar… El:
– Măcar ai scăpat cu fața curată…
 
Un tip merge la un magazin FOTO:
–As vrea si eu ultimul  CANON 78–MU–89–jux–88GG, pentru noua mea prietena.
– Fain! Cu ce obiectiv?
– Cu obiectivul de a o fuke!
 
O tiganca , in Londra:
„ –Mister, do you spicuitzi English? „
 
–La mine in casa cinta cocosul, muzica si versurile–gaina!
 
La Johannis, imaginea in oglinda apare dupa 2 minute!
 
In gara, un tigan cu fiul care zice:
–Tata, luam trenul?
–Nu te lacomi, luam doar niste sine!