Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 noiembrie 2017






Statisticile arata ca 25% dintre femei iau medicamente pentru afectiuni psihice.
Asta este groaznic! Inseamna ca 75% dintre ele traiesc in societate fara nici un fel de tratament!

Când soţia tace mult timp înseamnă că are foarte multe de spus.
 

  Mai dulce decât orice femeie e prietena sa.

 - I-am cumparat sotiei mele o pereche de cercei cu diamante luna trecuta, iar ea n-a mai vorbit cu mine de atunci... ii zic unui amic.
 - De ce nu?! ma intreaba el.
 - Aşa a fost intelegerea...i-am raspuns.

  Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor putea niciodată înlocui prostia umană.

  Dacă stii meserie, oricând poti deveni amantul ideal.
 Cele mai căutate sunt de instalator, poştaş, electrician, zugrav, instructor auto..
 
 Putin a declarat că de fapt trupele ruseşti n-au vrut să invadeze Ucraina, dar foloseau Google Maps.

 Intr-un bar pentru homosexuali in New York, Gary vrea sa meargă la toaletă. In toaletă erau trei cabine, toate cu uşile inchise. Bate la prima.
 - Ocupat!
 Bate la a doua.
 - Ocupat!
 Bate la a treia.
 - Intră!

 In autocar un pasager isi scoate piciorul din pantof, spunând:
 - Mi-a amortit piciorul...
 Alt pasager:
 - După cum miroase, e mort demult...

 Un reporter, pe strada:
 - Bună ziua! Cred că stiati deja, astăzi este ziua domnului presedinte. Vreti să ii urati ceva?
 - Păi... da: La multi ani! Cu executare!
 
 Iubito! La prima noastră întâlnire când mi-ai spus că ai propriul tău mijloc de transport, nici prin gând nu mi-a trecut că te referi la mătură..

Mama către fiică:
 - Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
 - Pentru?
 - Trebuie să vorbesc cu taică-tau.
 
 Am înţeles că s-a ars neonul în baie, nu înţeleg însă de ce îmi aminteşte nevastă-mea de treaba asta în fiecare săptămână..?

 Antrenorul îl linişteşte pe boxerul care tocmai pierduse un meci:
 - Cel puţin în runda a treia l-ai speriat de moarte.
 - Eu l-am speriat ??
 - Da.. el a crezut că te-a omorât.