Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 noiembrie 2017







Cum creşte peştele in greutate?
- De la pescar la pescar...

Vodca luată la vânătoare a salvat mai multe animale decât Greenpeace.

Caut partener pentru deschidere centru comercial. Cerinţe: cagulă şi rangă.

Aseară, ieşeam în oraş cu nevastă-mea. Şi-a dat cu cremă, fond de
ten, creion de ochi, mascara, fard de pleoape, pudră de obraz, creion
de sprâncene, ruj de buze, s-a întors spre mine şi m-a întrebat:  - Arăt
natural?

Când te cerţi cu un prost, asigură-te că nu face şi el acelaşi lucru!

- N-o să-ţi vină să crezi ce ghinion am avut, îi spune un hoţ prietenului
său... Aseară, am spart casa unui avocat şi omul m-a prins asupra faptului.
Mi-a dat drumul şi mi-a zis să nu mai fur niciodată.
- Păi şi care-i ghinionul?
- M-a taxat cu 500 € pentru consultanţă...

Un chirurg moare, ajunge la poarta Raiului şi se aşează la coadă. Imediat
îl observă Sf. Petru şi zice:
- Furnizorii, sunt poftiţi pe uşa din spate!

Azi mi-a picat netul şi a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea. Par
oameni de treabă...

Fiecare femeie are dreptul să hotărască singură câţi ani are!

Tratăm cleptomania cu ajutorul claustrofobiei. "Poliţia"!

- Vă temeţi de criza financiară?
- După 30 de ani de căsnicie, nu mă mai tem de nimic!

Se apropie o doamnă de un grup de bărbaţi:
- Hei, frumoşilor, nu aveţi o ţigară în plus pentru o doamnă frumoasă?
Ăştia se uită în jur, unul din ei scoate o ţigară şi zice:
- Dar de ce nu a venit ea singură?

- Eşti prea nervos în ultima vreme, nu crezi că ar trebui să consulţi un
psihoterapeut?
- Ba da! Chiar ieri am fost!
- Şi?
- L-am snopit in bătaie!......


Un baiat ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui sau:
- Tata, m-am hotarat ce o sa fac cand cresc mare!
- Ce? intreaba tatal.
- O sa intru in crima organizata!
Tatal raspunde:
- La stat sau la privat?

Trebuie să te avertizez că soţul meu se întoarce în 30 de minute.
- Dar eu nu fac nimic neonorabil!
- Tocmai asta este...  timpul trece.

Doi moldoveni se ciocnesc uşor in trafic. Coboara amandoi din masini si se
iau la cearta:
- Da şinii ţ-o dat ţii carnet, ma ?
- Da ţii şinii ţ-o spus că ieu am carnet, ma?

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit
pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea?

Dupa ce au baut, barbatii vorbesc inutil, devin emotionali, conduc prost,
inceteaza sa mai gandeasca, se bat pentru nimic. Femeile pot face toate
acestea fără sa bea.

Înainte să plec în vacanţă, prietenii m-au avertizat:
- Ai grijă acolo în Thailanda când agăţi vreo femeie…nu toate sunt ceea ce
par a fi.
Am întâlnit intradevar o femeie frumoasă… Arăta ca o  femeie, dansa ca o
femeie, săruta ca o femeie  dar când m-a dus la ea acasă şi a făcut o
parcare laterală perfectă, am ştiut că ceva nu e în regulă…

O blondă își sună o prietenă:
- Dragă, azi noapte am dormit la un hotel și acum sunt disperată pentru că
nu pot ieși din cameră!
- Cum așa?
- Păi camera are numai trei uși: una duce în baie, una duce în dulap și a
treia are atirnata pe mâner o placuta pe care scrie "Nu deranjați"!

Doi politisti gasesc doua grenade intr-o groapa.
-Ce facem cu ele?
-Le ducem la sectie.
-Pai si daca explodeaza una pe drum?
-Spunem ca am gasit doar una.

În sfârşit, la petrecerea de Revelion am cunoscut şi eu o
femeie sinceră. Mi-a spus din prima:
- Dacă vrei să te culci cu mine trebuie să ai răbdare. Mai sunt trei la
rind…

Publicitate într-un magazin:
"Şampon Amnezia: uiţi de mătreaţă!"


Doi oameni de zapada se uita cum ninge. Unul rupe tacerea: -Uite, frate,
CELULE STEM....

Ce au in comun drogatii si boii?
Si unii si altii sunt dependenti de iarba!

Am făcut multe lucruri rele anul ăsta. Dar le-am făcut foarte bine...