Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

01 octombrie 2017

Iar te duci la cârciumă, nenorocitule?





 

 

Iar te duci la cârciumă, nenorocitule?! Săptămâna viitoare trebuie să plătim întreţinerea!

         - Şezi blândă, că mă întorc până atunci!

 

         - Aveţi o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceţi timpul liber?
         - Stau acasă mai tot timpul...
         - De ce nu vă găsiţi o femeie să ieşiţi cu ea în oraş, să vă distraţi? Nu v-ar plăcea?
         - Ba da, mi-ar plăcea!
         - Şi atunci de ce nu o faceţi? Sunteţi timid?
         - Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea!

 

 Iubito, plec la sală. Ai vrea să mergi cu mine?
         - Îţi par grasă?
         - Dacă nu vrei să mergi, nu mergi!
         - Acum sunt şi leneşă?
         - Calmează-te, dragă! Nu am insinuat nimic!
         - Acum sunt şi isterică, nu?
         - Nu am spus asta!
         - Aha, deci sunt şi mincinoasă...
         - Ok. Nu mergi!
         - Stai puţin! Dar de ce vrei să te duci singur?

 

         Fantezia supremă a unei femei: să fie cu doi bărbaţi în acelaşi timp. Unul care să gătească, celălalt care să facă curăţenie.

 

       

 

Dacă nu reuşeşti să-ţi găseşti jumătatea, caută două pătrimi.

 

- Dragul meu, eu sunt pentru tine o femeie perfectă?
- Nu, iubire! Tu eşti cu mult mai mult!
- Cu cât mai mult?
- Cu vreo 20 de kilograme...

 

         Ştiaţi că delfinii sunt aşa de deştepţi, că după numai o săptămână de antrenament îi învaţă pe oamenii care stau la marginea bazinului să le arunce peşti?

 

         Am intrat în magazin să cumpăr salam, iar la casă observ un anunţ "Ofertă specială, la un cumpărarea unei sticle de votcă, primeşti gratis 0,5 l de suc"... Şi aşa de tare mi-a venit o poftă de suc...

 

         Cum zic moldovenii la berea neagră? Blackberry.

 

          - Iarăşi te-ai îmbătat! Ieri am fost cu adevărat fericită văzându-te treaz...
         - Da, dar astăzi e rândul meu să fiu fericit!

 

          Au apărut primele claxoane 2 în 1: claxonează şi înjură în acelaşi timp!

 

         Urare strămoşească: "Sa ai parte de noroc exagerat, succese nemeritate şi bani nemunciţi!"

 

         - Cât trăiesc boii?
         - Nu ştiu, dar de ce, te simţi rău?

 

         - Dansaţi?
         - Da!
         - Slavă Domnului! Credeam că v-aţi electrocutat...

 

          Astăzi asistenta mi-a făcut un compliment în timp ce îmi lua tensiunea. Mi-a zis că o am mare!

 

         Culmea puterii de convingere: Să-ţi convingi soţia că toate blănurile îngraşă!

 

          Soţul intră în cameră şi-i spune soţiei:
         - Mă duc la bar, ia-ţi geaca pe tine!
         Soţia, nespus de fericită că e băgată în seamă:
         - Asta înseamnă că mă iei cu tine, iubitule?
         - Nu, opresc căldura.

 

          Ultima ameninţare a băieţilor pe Facebook: "Dacă ne întâlnim în realitate şi nu arăţi ca în poze, o să-mi dai de băut până începi să semeni..."

 

          Un bărbat se întoarce acasă roşu la faţă şi transpirat.
         - Ai băut! zice soţia.
         - Nicio picătură!
         - Dar abia te ţii pe picioare! Spune sincer, cât ai băut?
         - Nu am băut.
         - Atunci zi după mine: un vultur stă pe pisc cu-n pix în plisc.
         - Am băut