Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 noiembrie 2016




 
- Mă, Gheorghe, ce-i cu taurul tău, ăla care nu mai avea putere?
- Îi bine, mă, i-o dat veterinaru' tablete şi acuma îşi face treaba.
- Şi cum le zice la tabletele alea, mă?
- Nu ştiu, mă, cum le zice, dară au gust mentolat.


Ion: Mă Gheo, aseară aproape că l-am văzut pe tată' tău.
Gheo: Doamne feri, d'apăi ce vorbă-i asta, mă Ioane? Ori l-ai văzut, ori nu l-ai văzut; cum îi asta că aproape că l-ai văzut?
Ion: Păi mă, tată'tău nu lucra în gara la Dej?
Gheo: Ba da.
Ion: Şi în echipa lui nu au salopete de alea galbene, cu numere pe ele?
Gheo: Ba da.
Ion: Şi tată'tău nu are număru' 55?
Gheo: Ba da.
Ion: No, apăi d'aia zic, io l-am văzut pe ăla cu număru' 54.


Doi ciobani:
- Gheorghe, am găsit o modalitate ca să nu-ţi mai miroasă urât ciorapii!
- Care, mă?
- Nu-i mai porţi!


- Trebuie să mergem în Italia, îi spune Gheorghe lui Ion.
- De ce, mă Gheorghe?
- Păi acolo serveşti micul dejun, după care faci sex toată dimineaţa. La prânz, o masă bogată, câteva sticle cu vin şi iar sex toată după-amiaza, apoi o cină uşoară, cu şampanie şi toate cele şi iar sex toată noaptea.
- Bă, eşti nebun, e beton, de unde ştii tu toate astea?
- Mi-a spus nevastă-mea!



- Măi Gheo, găsit-ai tu vreodată bărbaţi străini la tine în şifonier?
- Nu, Ioane, n-am găsit niciun străin, toţi erau români...


Ion vede pe Gheo ducând un cal de căpăstru.
- Mă Gheo, da' unde duci calu'?
- La veterinar.
- Au ce are, mă? Nu mâncă?
- Ba mâncă.
- Dară nu-i şchiop?
- Nu-i şchiop.
- O fi beteag?
- Ba nu-i beteag.
- Apăi atunci de ce-l duci la veterinar?
- Apăi dacă-i al lui...


- Ce-i cu vânătaia aia la ochi, Gheorghe?
- Ce să fie, m-am îmbătat ieri tare de tot ...
- Şi ai căzut?
- Nu, nu, a venit nevastă-mea la bar după mine ...
- Aşa, şi ce legătură are asta cu vânătaia?
- Păi are, că i-am cerut numărul de telefon!
 
 

- Auzi, tu ai vreun scriitor preferat?
- Da, este iubitul meu.
      - Si ce scrie?
    
- Cecuri!

Azi-noapte, nevasta-mea a avut un cosmar si a tipat in somn. Din reflex, m-am sculat, am spalat vasele, am dus
gunoiul si am dat cu aspiratorul...




Cred că sufăr de insuficiență cardiacă, pentru că tot timpul răman fără bani pe card.


E foarte greu să aștepți ca persoana potrivită sa apară în viața ta… mai ales când cea nepotrivită arată al dracului de bine



Bulă le povestea prietenilor:
- Pot să spun că sunt un tip norocos.
- De ce?
  - Păi nevastă-mea tocmai mi-a spus că pot s-o invit pe secretara mea cea fierbinte la noi acasă weekend-ul ăsta, să-i ofer ceva de băut şi apoi să fac dragoste cu ea cât poftesc…
- Chiar aşa ţi-a zis nevastă-ta?
- Mă rog, nu chiar cu cuvintele ăstea, ea a zis:
„Mă duc la ţară la mama, aşa că va trebui să te descurci singurel weekend-ul ăsta".



Naufragiaza un vapor. Un pasager se apropie inot de capitan si-l intreaba:
- Capitane, cat e de inotat pana la pamantul cel mai apropiat?
      - Trei kilometri.
- In ce directie?
- In jos...!


- Ospatar, in localul vostru ma simt ca acasa.
- Va place atat de mult la noi?
- Da'de unde! Nici acasa nu ma baga nimeni in seama.