Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 noiembrie 2016



> De vanzare rochie de mireasa, frumoasa, fara maneci, alba,
> marimea 46,
> voalul inclus, purtata o singura data, din greseala!
>
>
>
> Din greseala, fetita intra in baie si isi surprinde tatal
> sub dus.
> Vazand
> ceva nou pentru ea, intreaba:
> - Tati, ce-atarna acolo?
> - Aaa. pai, alea-s merele Domnului, cele care dau viata.
> Normal, ii raporteaza ma-sii.
> - Aha. care dau viata. da' de creanga aia moarta n-a zis
> nimic?
>
> Proaspat casatorita, o fata se plange mamei ca sotul i-a
> facut o
> vanataie
> serioasa sub ochi.
> - Sunt surprinsa! Eu il stiam plecat in delegaiie, zice
> mama.
> - Si eu!
>
> Gasindu-si
> nevasta cu un strain in pat, o intreaba:
> - De la el e suta de dolari pe care mi-ai dat-o ieri?
> - Da.
> - Si cei 200$ de saptamana trecuta?
> - Da.
> - Atunci inveleste omul, ca raceste.
>
> Un barbat a fost nevoit sa se duca la spital pentru a i se
> inlatura
> verigheta de pe penis. Verigheta pe care i-a
> "pus-o" amanta cand dormea,
> dupa ce i-a gasit-o in buzunarul pantalonilor.
> Oare ce este mai rau:
> Sa descopere amanta ca esti casatorit?
> Sa-i explici nevestei cum a ajuns verigheta pe penis?
> Sau sa descoperi ca penisul tau are loc in verigheta.?
>
> Una la psihiatru.
> - Nu mai suport! Iubitul meu se poarta cu mine ca si cu un
> caine!
> - Cum asa?! Va bate?
> - Nu, vrea sa-i fiu credincioasa!
>
> Imediat dupa terminarea filmului o femeie isi zareste sotul
> cu doua
> randuri mai in fata si ii striga:
> - Auzi, nesimtitule. aici esti in timp ce eu sunt la mama sa
> fac zacusca?
>
> Un tip vine la magazin sa cumpere un cadou de 8
> martie.Vanzatoarea il
> intreaba:
> - E pentru sotie sau doriti ceva mai scump?
>
>
> - Cum se spune in engleza: sotia a luat copiii si a plecat
> pentru o
> saptamana in vizita la soacra?
> - YES!!!
>
> Sotia:
> - Draga azi dupa masa a cazut pendula de pe peretele din
> dormitor. Daca
> pica cu o clipa mai devreme ii pica mamei in cap!
> La care sotul enervat:
> - Ti-am mai spus eu ca pendula aia, de tot rahatul, tot
> ramane in urma.
>
>
>
> Anunt matrimonial:
> "Caut sotie."
> Mii de raspunsuri:
> "Alege-o pe-a mea!"
>
> Zburati cu avioanele companiei noastre! Grabiti-va!!
> Au mai ramas cateva!!!
>
> Un barbat ii spune prietenului sau:
> - Sotia mea tine o cura de slabit de trei saptamani.
> - Cat a pierdut pana acum?
> - Doua saptamani...
>
>