Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

09 martie 2016



 
Bulă a terminat o partidă de amor cu nevasta și se gândea
daca nevasta-sa o fi avut orgasm...
Iși face el curaj și o întreabă:
– Draga mea, de ce eu nu știu niciodată când ai orgasm?
Soția îi răspunde scurt:
– Nu vreau să te deranjez.
– Cu ce să mă deranjezi? întreabă Bulă neînțelegând nimic.
– Pai ce rost are să te sun la muncă doar pentru asta?
 
 
 
Doi pensionari stăteau în parc pe o bancă şi văd o blondă tanara. Unul dintre ei spune: 
- Vezi blonda aia? Moare după mine! 
Celălalt răspunde: 
- Cum aşa ?
Primul pensionar: 
- Că doar n-o să moară înaintea mea! 
 
Intrebare la Radio Erevan:
- Pot folosi Nurofenul ca anticonceptional ? 
Radio Erevan raspunde :
- Daca-l tineti intre genunchi, da!
 
 
 Cum se cheama un cioban caruia lupul i-a mancat o oaie?
- Oaierless.
 
 
 
 
Un bătrân intră într-o librărie: 
– Aveţi ceva de Hemingway? 
– Da. "Bătrânul şi marea" 
– Bine. Daţi-mi marea.
 
 
 
O femeie căsătorită dispare de acasă trei zile. La întoarcere, îşi cere iertare soţului. 
–Te iert că ai plecat. Dar că te-ai întors, niciodată.
 
 
 - De ce se căsătoresc oamenii? 
- Din lipsă de experienţă. 
- De ce divorţează? 
- Din lipsă de răbdare. 
- Şi de ce se căsătoresc din nou? 
- Din lipsă de memorie. 
 
 
- De ce eşti îngândurat, prietene? 
- Mă întorc de la înmormântarea soţiei. 
- Înţeleg... 
- Oh, nu din pricina ei sunt abătut; doar ca preotul mi-a zis că într-o zi o voi găsi acolo sus în ceruri. 

 
 
Un musulman devotat se urcă într-un taxi. Foarte politicos îi
spune şoferului să închidă radioul pentru că este împortiva
religiei lui să asculte muzica.
- Cum aşa zice şoferul, dar voi aveţi muzică?
- Da, zice musulmanul, dar pe vremea Profetului, nu era muzică
vestică. Asta este muzica necredincioşilor...
Şoferul politicos ascultă şi închide radioul, după care trage
maşina pe dreapta, se dă jos, deschide uşa pasagerului, şi îi spune:
- Atunci dă-te jos, în p.... mă-tii, şi aşteaptă o cămilă, ca pe
vremea Profetului tău nu erau nici taxiuri!
 
 
Pe Titanic, se pare ca a fost si un roman. Dupa impact, tipul ia o barca
si vasleste disperat sa se salveze.
- Unde pleci dom'le ca mai sunt femei pe aici?
- Lasa-ma in pace omule, de futut imi arde mie acum?