Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

23 ianuarie 2016

Alte bancuri


 
Un cuvânt spus în fața altarului – și ești însurat.
Un cuvânt spus în somn – și ești divorțat.

Cum te jefuiesc cele doua tipuri distinctive de hoţi:
- Începătorul: "Banii că de nu îţi iau gâtul!"
- Expertul: "Aşa, acum semnaţi acest contract în dublu exemplar!"

Doctorul: – Spune-mi, te rog, înălţimea ta.
Regele: – Ce anume vrei să-ţi spun?
Doctorul: – Înălţimea voastră.
Regele: – Lasă politeţurile şi zi-mi ce vrei să-ţi spun.

Se pare că mai mulţi ţigani au un talent. Găsesc lucruri înainte ca alţii să le piarda.

- Cum scoţi salamul dintr-o pizzerie?
- Pe blat.

Bărbat gelos către prietenă:
- Tu cu ditamai decolteul ăla vrei să te duci la dom' ginecolog?

Tragedie la SRI: Agentul care îi intercepta convorbirile lui Florin Piersic a murit de epuizare.

- Spune, ai cerut-o pe Alinuţa în căsătorie?
- Da, dar trebuie să mai aştept.
- Cum aşa?
- A zis că sunt ultimul cu care s-ar mărita…

Pentru ca femeia să nu urle la tine ziua, trebuie să faci în așa fel ca rezerva de țipete să și-o epuizeze noaptea.

Mama către bonă:
- Vezi că am plecat la muncă in Spania, dacă întârzii, dă copilul la Facultatea de Medicină.

Ieri, după ce m-am îmbătat zdravăn, mi-a venit cheful să plec la curve.
Din păcate paznicul nu m-a lăsat să intru cu nici un chip, spunându-mi politicos că totuşi sunt prea beat pentru a putea intra în clădirea Parlamentului.

Un salon de bronzat din Caracal a fost prădat noaptea trecută.
Hoţii au declarat că veniseră să fure bronzul.

Culmea ghinionului la cocalari: sa ai bilet la concertul lui Guţă si sa ai lanţul de aur la amanet.

- Ce să îi fac soţului meu să nu mai bea, să nu mai meargă la curve şi să nu mai fie violent?
- O înmormântare frumoasă.

- Părinte, în timpul postului am voie la femei?
- Da, fiul meu, numai să nu fie… grase !

Dragă femeie, dacă soțul nu-ți dăruiește nimic, își aruncă ciorapii pe unde apucă, stă în fața televizorului cu berea-n mână și nimic nu face,
înseamnă că ești Unica, cu care el într-adevăr se simte bine.
- Fiule, m-am săturat să mănânc mereu aceeaşi mâncare. Du-te şi spune-i mamei tale că în cartea de bucate sunt mai multe capitole!
- I-am spus, tati! A zis să vin să iţi spun că şi în Kamasutra sunt mai multe capitole!

Două tipe:
- Poţi să-ţi închipui draga, aseară când mă-ntorceam acasă, m-a atacat un maniac.
- Vai, ce oroare !
- Exact,… exact aşa mi-a zis şi el!