Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

15 octombrie 2015

SA MAI SI RADEM .......


Sampanie, o cutie de ciocolata, spuma pentru cada, un buchet de trandafiri, sase prezervative - 500 lei
... invidia din ochii vânzatoarei - de nepretuit.


...................

- Care-i cea mai mare parcare din România?
- DN1.


...............


Familistii pasionati de munte din România au o problema: e posibil ca, pâna ajung la Predeal, sa le ramâna copiilor costumele de schi mici.


...................

La examenul de soferi de anul acesta se vor da urmatoarele probe: sala, traseu si Valea Prahovei.


.................

 

La Radio Erevan, un ascultator întreaba:
- De ce costa divortul atât de mult?
Radio Erevan raspunde:
- Pentru ca merita!!!

.........................


O blonda la farmacie:
- Puteti sa-mi dati un test de sarcina?
- De care?
- Negativ, daca se poate.

  
...................

Un client intreaba la o librarie:
- Mai aveti cartea "Secretul imbogatirii rapide?"
- Sigur ca da - raspunde vanzatoarea -  dar se vinde doar la pachet cu "Codul Penal"!


...........................

Cand se intalnesc doi muncitori, joaca fotbal. 
Cand se intalnesc doi ingineri, joaca tenis. 
Cand se intalnesc doi directori, joaca golf. 
Concluzie: 
Cu cat sunt mai mari responsabilitatile, cu atat sunt mai mici mingiutele.


...............

 La o şedinţa a Ligii antialcoolicilor, prezentatorul a făcut o expunere înflăcărată, care s-a încheiat asa:
- Sper că va veni odată timpul când omenirea va arunca tot alcoolul în mare.
Din sală, un participant:
- Aveţi întregul meu sprijin, domnule, şi eu sper asta.
Oratorul se înclină spre sală:
- Vă mulţumesc, domnule, sunteţi desigur un adversar înverşunat al alcoolului.
- Nu; sunt scafandru.

...............

Un bărbat dacă vrea ceva - face!
Dacă nu vrea - nu face!
Un bărbat care nu vrea, dar face e un bărbat însurat.

.................

Parintele Ion cinci ani a strans bani pentru o noua clopotnita, dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7. 
  
...................

Mă duc cu maşina la service, o bag în parcare, nici nu intru în atelier că-mi zice un mecanic: 
- E ruptă cureaua, să ştiţi.
- Bă, eşti tare! Da' cum ţi-ai dat seama? - l-am întrebat eu ironic.
- Păi, v-au căzut pantalonii - mi-a răspuns...