Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

31 august 2015



 
 -Tata, azi m-o pus Ion sa ma urc in cires !! spune Maria lu' ta-su
-Pai si tu ce ai facut, te ai urcat ?
 -Da.
 -Apai tu proasto, ala vroia doar sa-ti vada chilotii!
 -Pai atunci l-am pacalit, ca n-am avut..
 
 În sfârşit, la petrecerea de Revelion am cunoscut şi eu o femeie sinceră. Mi-a spus din prima:
 - Dacă vrei să te culci cu mine trebuie să ai răbdare.
 Mai erau trei bărbaţi înaintea mea.

La marginea unei păduri, un arcaş trăgea la ţintă şi după fiecare lovitură exclamă supărat:
- Futu-i, am ratat ţinta!
Se întâmplă să treacă pe acolo un călugăr care auzindu-l îi spune:
- Fiule, vorba ta nu e plăcută Domnului! Ai grijă, mânia Lui e mare!
Dar arcaşul începe iar înciudat:
- Futu-i, am ratat ţinta! Călugărul îl mai priveşte o dată, după care îşi continuă drumul.
La scurt timp, cerul se deschide şi un fulger necruţător îl loveşte pe călugăr. Apoi se aude o voce de dincolo de nori:
- Futu-i, am ratat ţinta!
 
 Nu înţeleg de ce unii părinţi evită să discute despre sex cu copiii lor. Când aveam 10 ani, am văzut doi câini care se împerecheau pe stradă şi am întrebat-o pe maică-mea:
 - Ce fac câinii ăia acolo?
 - Dansează, mi-a răspuns.
  La primul banchet, în clasa a patra, am fost exmatriculat.
 
 Culmea prostiei: un militian blond.
 Culmea culmii prostiei: un militian blond din Caracal.
  
  Doctorul catre pacient:
 -Sunteti bautor?
 - Nu!
 - Bun. Tineti-mi, va rog, sticla asta pana imi leg sireturile la pantof.
 
 Pacientul: - Exista vreo modalitate pentru o viata mai lunga?
 Doctorul: -Sa va casatoriti...
Pacientul:
 - Ma ajuta? Doctorul:
 - Nu, dar gandul de viata lunga nu va mai veni niciodata!
 
 Afis intr-un bar: "Daca beti ca sa uitati, va rugam platiti inainte!"
 
  Un scotian ii scrie fiului sau: Iti trimit zece dolari, cat ai cerut. Dar tine minte: zece se scrie cu un zero, nu cu doi!
 
 - Stii ca prezervativele au serie si numar?
 - Nu!?
 - Pai vezi, inseamna ca n-ai derulat niciodata unul pana la capat...
 
 Doi scotieni se intalnesc la posta:
 - Ai pus o scrisoare?
 - Nu, mi- am pus cerneala in stilou
 
 Culmea rabdarii: sa asisti la o partida de sah intre doi ardeleni.
 
 - Doctore, sotul meu se crede avion.
 - Aduceti-l maine la mine.
 - Dar pista de aterizare aveti?