Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 decembrie 2014



 
 

 


‎O căsnicie fericită este atunci când o jumătate
sforăire iar cealaltă jumătate nu aude.


Un apel telefonic în cabinetul unui medic veterinar:
-Domnule doctor, în câteva momente trebuie să ajungă la
dumneavoastră soacra mea cu o cățelușă  foarte
bătrână. Vă rog să-i faceți o injecție cu o
otravă puternică, să nu se chinuie!
- Nici o problemă! Dar cu cățelușa ce să fac?
Știe să se întoarcă singură acasă?


O tipă se întâlnește cu prietena ei, care plimba un copil în
cărucior.
- Uauuu ce copil frumos! Și ce bine seamănă cu soțul
tău!
- Vorbești serios? Că ăsta-i copilul vecinei mele


M-a sunat soacră-mea aseară panicată din cale-afară:
- Ginere dragă, nu știu ce să fac, a căzut curentul
și din bucătărie vine un miros puternic de gaz!
- Calmează-te, aprinde o lumânare și intră în
bucătărie, hai că stau la telefon…


- Tu unde te-ai născut?
- La spital.
- Dar ce ai avut?


- De ce nu poarta blondele perle?
- Pentru ca le scot pe gura!


- Aveti paduchi?
- Da!
- Si cu ce-i tratati ?
- Pai ,nu sunt bolnavi !

Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută
să arăt mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu înțeleg, de ce o mai scoți?

Un tip întreabă o domnişoară:
- Domnişoară, sunteţi amatoare de plăceri sexuale?
- Amatoare-i mă-ta, eu sunt profesionistă!


- Măi femeie, administratorul blocului se lauda că s-a culcat
cu toate femeile din bloc, cu excepţia uneia...
- O fi aia grasă şi bătrînă de la parter.


Soţul îi spune soţiei:
- Azi, dragă, n-am pescuit nimic.
- Ştiam, iubitule, ai uitat banii acasă!