Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 decembrie 2014

Logica




Nicăieri nu este mai bine decât în altă parte.

Minciuna presupune studii superioare adevărului.

Cel mai  mult îmi place să mă întîlnesc cu şefii mei care au ieşit deja la  pensie.

Un idiot bogat este
considerat, în primul rând, bogat. Un idiot sărac este considerat, în primul rând, idiot.

Cine nu-i iubeşte pe
proşti are tare mulţi  duşmani.

Nu poţi muşca
apa.

Problema asta
mă depăşeşte, e mult prea mică pentru mine.

Rataţii, sau plătitorii de rate.

Politician e unul care strigă. Diplomat e unul care  tace.

Dreptate e asta? Eu alerg  şi el ajunge!?

La egală distanţă între  Polul Nord şi Polul Sud se află Interpolul...

Partea leului o ia leoaica.

Nimeni nu-i modest degeaba.

Cele mai mari moşteniri le primesc, de regulă, oamenii bogaţi.

Cine nu ştie să facă nimic e gata să facă orice.

O memorie prea bună nu lasă destul loc noutăţilor.

El e purtătorul de cuvânt. Ea e purtătoarea de cuvinte...

Vorbim despre sănătate mai ales când suntem bolnavi.

Prietenul la nevoie te cunoaşte.

Nici un profesor de logică nu a ajuns prim ministru.

Un musafir care pleacă este întotdeauna binevenit.