Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

31 iulie 2013



 

 

                Barbatii sunt precum pantofii :
        - cei care iti plac, te costa;
        - foarte putini merita sa fie pastrati mai mult de un sezon;
        - daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata;
        - cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre;
        - oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili;
        - unul singur nu e de ajuns decat pentru cenusarese;
        - unii merita sa fie lasati la usa ;
        - lumea te judeca in functie de ei;
        - alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor.

 



                La zoo sotul cu sotia...  Sotul zice:
        - Vezi acolo, dupa gratii, hipopotanul acela?  Si uite-te ce GURA MAARE are......
        - Daaa, da vad.
        - Si vezi ca TACE ?!

 



                Luni dimineață.  Șeful:
        - Ai ochii roșii și umflați.  Ești beat?
        - Nu, în puii mei, nu voiam să vin la muncă si am plâns.

 



                La un curs de sexologie profesorul spune:
        - Statisticile arata ca 20% dintre femei doresc cu adevarat sa faca sex in fiecare zi, 30% nu pot trai fara sex oral iar 50% tind sa-si insele sotii...
                De undeva din spate se aude o voce:
        - Statisticile sunt neinteresante.  Vrem date exacte: nume, numere de telefoane, adrese!

 



                În metrou, vizavi de o mamă cu fetița ei, stă așezat un bărbat cu o barbă neagră, deasă. Fetița și-a înfipt privirea în respectiva barbă și o studiază cu interes. Bărbatul binevoitor zâmbind:
        - Seamăn cu tăticul tău?
                Fetița, supărată:
        - Nuu… cu păsărica mamei!

 


                O prostituata acosteaza un batran:
        - Hei tataie, ce ai zice daca am petrece seara impreuna?
                Batranul ii intinde o bancnota de 100 si-i spune:
        - Tine asta, pentru increderea pe care ai avut-o in mine!

 



                În sala de judecată.
        - Care este motivul divorţului?
        - Ea m-a numit "prostănac".
        - Păi domnule, ştiţi, în familie se mai întâmplă astfel de cazuri când oamenii se mai ceartă şi îşi spun cuvinte murdare.
        - Da domnule judecător, dar contează şi contextul în care a fost spus.
        - Păi şi care a fost contextul?
        - Când am venit acasă am găsit-o în pat cu amantul şi ea s-a uitat la mine şi mi-a zis: "Uită-te prostănacule cum se face!"

 



                Un strigăt de copil din antreu:
        - Mamaaaaaa… Mamaaaaaa...
        - Ce strigi???!!  Eu sunt în sufragerie, vino aici și spune-mi normal ce vrei.
                Merge copilul prin tot apartamentul şi se apropie de mama:
        - Mama, am călcat într-un rahat.  Unde aș putea să-mi spăl cizma?

 



                Berlusconi are 71 de ani, iubita lui 18.
                Madonna are 52 de ani, iubitul ei 21.
                Bill Gates are 51 de ani, iubita lui 24.
                Daca nu v-ati gasit inca iubirea, nu va panicati... probabil inca nu s-a nascut!

 



        - Numai gandeste-te, draga mea... Zece ani si nici o cearta...
        - Stiu, fricosul naibii!

 



                Bulă (mic) cu ta-su la piscină.  Merg ei pe marginea piscinei şi Bulă alunecă pe faianţa udă.  În ultima clipă, se apucă de obiectul lu' tac-su şi se salvează   La care tac-su se uită în jos şi îi zice cu dispreţ:
        - Vezi, bă, dacă erai cu mă-ta îţi spărgeai capul!

 



                O doamna la psiholog.  Acesta ii spune:
        - Saptamana viitoare vom lucra cu inconstientul!
                Doamna raspunde:
        - Nu cred ca sotul meu vrea sa vina!