Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 martie 2013



Femeia are două scopuri în viaţă: să se căsătorească şi să arate
necăsătorită!

Of, femeile!!! Se îmbracă în fustiţe mini şi bluze decoltate, dar nu vor să te
uiţi la fundul şi sânii lor!

- Alo, draga mea, când ne vedem deseară, o să ţi-l prezint pe logodnicul meu.
- Esti zăpăcită? Ai uitat că mi l-ai prezentat aseară?
- N-am uitat. Dar ăsta e altul.

Nevastă-mea are două feluri de încălțăminte: aia care nu îi mai place și aia care
e încă în magazin.

Întrebare la Radio Erevan:
- Ce cărți recomandati despre ceea ce vor femeile?!
- Cărți de credit.

- De ce ambalajul prezervativului se desface aşa de greu?
- Ca să mai ai timp să te răzgândeşti.

- Ce diferenţă este între bărbaţi şi creditele imobiliare?
- Creditele ajung la maturitate.


Gândirea feminină:

-
Pentru a avea puteri în lupta cu greutatea, trebuie să mănânci bine!



Costatare
medicală: cu cât mai putin atractiva pentru un barbat este o femeie, cu atât
mai rar o doare capul!


- Draga mamei, cum e noul tău iubit? E un om respectabil?

-
Da, mamă! Nu e cheltuitor, nu bea, nu fumează, nu vorbeşte urât şi mai e şi
însurat cu una dintre cele mai cuminţi femei din oraş!



-
Ştii, eu niciodată nu mi-am înşelat soţul…
- Te lauzi sau te plângi?

Fetele încep dieta în trei cazuri:
1. S-a despărţit de prieten.
2. Are un nou prieten.
3. E luni.



Unele
fete se îndrăgostesc de un chip frumos, altele sunt vrăjite de cuvinte dulci,
iar altele nu pot rezista unei purtări tandre… Pentru celelalte, există
MasterCard!
















IUBIREA INFINITA ESTE SINGURUL ADEVAR... IN REST, TOTUL ESTE ILUZIE...