Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

27 ianuarie 2013

Provocare

Spărgător
Pensionarul se trezeşte noaptea şi vede că un hoţ caută prin casă. Se
sperie şi începe să ţipe:
-Ajutooor!!!
-Nu mai ţipa - încearcă să-l liniştească hoţul - nu-ţi fac rău, eu
vreau numai bani.
La care pensionarul:
-Aia-i altceva, atunci hai să căutăm împreună, că şi mie mi-ar trebui.

Pensie
Părţile corpului vor să iasă la pensie, de aceea fac şedinţă. Ochiul spune:
-Eu am văzut deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag
într-un loc mai întunecos!
Urechea spune:
-Eu am auzit deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag
într-un loc mai liniştit!
-Şi eu aş vrea să ies în pensie - se aude o voce din ultimul rând.
Preşedintele prezidiului se enervează şi strigă:
-Să se scoale cine a vorbit neîntrebat!!
-Ei, dacă aş putea să mă mai scol, n-aş ieşi la pensie..

Nivel de trai
La început de primăvară se întâlnesc doi pensionari:â
-Ce mai faci?..aşa-i că şi tu aştepţi cu nerăbdare vara?
-Daaa.atunci măcar nivelul de trai va fi mai ridicat cu 50% - răspunde celălalt
-Cum adică cu 50%?
-Păi iarna am răbdat de frig şi foame.vara ne va fi numai foame.

Crăciun
La mijloc de decembrie trei pensionari stau la cafenea şi se uită cum
ninge cu fulgi mari, iar oamenii aleargă pe stradă încărcaţi cu
pachete de Crăciun. Primul zice:
-Şi totuşi, e lucru bun Crăciunul acesta...
Al doilea spune:
-Da, dar sexul e mai bun!
Al treilea spune:
-Da, dar Crăciun e mai des.


________________________________