Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 octombrie 2012

*Nevasta mea spune că sunt prea curios, cel putin aşa scrie în
jurnalul ei secret...
-------------------------------------
Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa
intru-n curte...
-------------------------------
Daca beau alcool, sunt alcoolic.
Daca beau Fanta, sunt fantastic?
--------------------------------------------
Tiganii refuza sa treaca la ora de vara din motiv ca nu vor sa dea
ceasurile inapoi!
------------------------------------------------
Singura data cand politicienii spun adevărul este atunci când se fac
mincinoşi unii pe altii!!
---------------------------------------------------------------
La curtea lui Stefan-cel-Mare, vine un sfetnic:
- Mǎria mea e aici, Mǎria ta,?
----------------------------------------------
De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai ramas
fara el. ..... Hartia igienica e un bun exemplu...
----------------------------------------------
*Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si sa-ti intre acul in cur!!
-----------------------------------------------
Un tip se plange unui vecin:
-Ioane, am prins feciorul tau la mine in beci!
-In beci si eu pot sa-l prind. Incearca sa-l prinzi in camp!
-----------------------------------
Iubitul in fata unei usi:
- Deschide, iubito !
- Nu pot, sunt dezbracata.
- Nu-i nimic, sunt singur !
- Eu nu...