Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 martie 2012

 


- De ce nu se face sex in institutiile publice? - Toti angajatii sunt rude! ***  


 


- Cum se numesc oamenii care stau la coada? - Oameni de rand... ***  


 


- Romania este tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta. ***  


 


- Un tip il intreaba pe Dumnezeu: - Doamne, de ce toate fetele sunt draguţe, dulci, graţioase iar femeile sunt nasoale şi sâcăitoare......? Domnul spune: - Pentru ca pe fete le creez eu, iar femei le faceţi voi!  


 


 


-  Inseamna ca ai imbatranit atunci cand : - tot ce mai functioneaza, doare - ceea ce nu doare, nu functioneaza. ***  


 


- Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot prezice cati oameni vor muri anul viitor. Pe de alta parte, insa, sicilienii pot sa precizeze si cateva nume... ***  


 


- Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica si vede scris pe perete: MAINE NU BEAU! - Slava Domnului ca nu astazi!


 


 


Fiul catre tata a doua zi dupa noaptea nuntii:


- Tata eu divortez!


- Ai innebunit, asa repede, ce s-a intamplat?


- Nu conteaza eu divortez!


- Mai fiule, mie poti sa-mi spui, sunt tatal tau, care e problema?


- Tata, sotia mea este virgina!


Dupa un timp de gandire spune tatal:


- Apoi fiule ai dreptate! Ce nu le-a trebuit la altii nu ne trebuie nici


noua!


------------------------------------------------------------------------


 


Pe Titanic, se pare ca a fost si un roman.Dupa impact, tipul ia o barca


si vasleste disperat sa se salveze. -Unde pleci dom'le ca mai sunt femei


aici? -Lasa-ma in pace omule, mie de f***t imi arde acum?


------------------------------------------------------------------------


 


 Mesaju unui manelist pentru prietena lui: Esti frumoasa ca o stele,


Tu mi-ai rupt inima-n doi, Toate sufletele mele, Bate pentru


tu si noi!...


------------------------------------------------------------------------


 


 Doua prietene stateau de vorba. 


-Te-ai uitat vreodata in ochii sotului tau in timp ce faceai sex?


-Da. 


-Si ce mutra avea? 


-Statea in usa ca prostul!...


------------------------------------------------------------------------


 


La un interviu:


- Si acum, daca aveti cumva vreo intrebare despre firma noastra...


- Pai... m-ar interesa sa stiu cam cati oameni lucreaza in firma


dumneavoastra.


- In general, cam un sfert...


------------------------------------------------------------------------


Patru prietene tinere si frumoase si-au petrecut concediul impreuna la


mare, fara barbatii lor. La intoarcere, pe una din ele au apucat-o


remuscarile:


- Fetelor, am sa-i povestesc lu' barbatu' meu de cate ori l-am inselat


in concediu.


Bruneta: - Ce idioata!


Roscata: - Ce curajoasa!


Blonda: - Ce memorie! 


------------------------------------------------------------------------


 


Fraza zilei: " Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu."