Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 martie 2012

Azi ai ras?

Un alpinist cazut in crapatura unui ghetar este gasit de o trupa de la
crucea rosie si salvamont.
Astia striga de sus: -Crucea rosie si salvamontul sunt aici!
Iar alpinistul din prapastie: -Nu donez nimic!....

Iubitule, imi faci cadou de ziua mea o pereche de cercei de aur?
-Da iubita mea, dar la anul!
-Si anul acesta?
-Anul acesta te duc sa-ti gaureasca urechile!, raspunse tanarul
scotian indragostit.

Daca iti latra cainele la usa din spate si nevasta tipa la usa din
fata, cui dai drumul primul  ?
-Cainelui, normal, ca el o sa taca dupa ce intra.

Savantii au descoperit un fel de mancare care diminueaza dorinta
sexuala a femeii cu 90%.
Se numeste tort de nunta.

Bancul zilei

Dilemele sotului prins la amanta

Un barbat surprins la amanta de catre sotie, sare de la etajul 5. In
cadere se gandeste: Nu puteam sa stau acasa cu nevasta....sa mananc un
gratar...sa beau un sprit....si ..cine stie...poate sa fac si sex?!?.
Cade cu noroc pe o capita de iarba proaspat cosita din spatiul verde
al blocului si cugeta: Doamne, cum e omul....numai doua secunde am
fost disperat si cate prostii mi-au trecut prin cap....

****

Bancuri faine

La medic:
-Schiopatati cand e umezeala in atmosfera?
-Nu, cand merg.

Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul:
- Ce varsta aveti?
- Peste o luna voi implini 40 de ani.
- Imi place optimismul dumneavoastra!

-Domnule doctor, impotenta te ia asa, dintr-odata?
-Nu, mai intai te lasa sa te faci de ras de vreo 2-3 ori....

Vine unu' la medic:
-Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un
fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca'n  palma ...
  -Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu
exista cu adevarat.
  -Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu...

 Doctorul îl întreaba pe Bula:
 -Spune-mi, te rog, cum te protejezi când faci sex?
 -Domnule doctor, sunt foarte precaut, folosesc prezervativ si manusi
chirurgicale!
 -Si partenera?
 -Care partenera?!

Inaintea anesteziei, pacientul il intreaba pe doctorul chirurg:
  -Domnule doctor, ce sanse am?
  -Fac operatia asta a suta oara!
  -Oh, atunci sunt linistit!
  -E si normal! Odata si-odata trebuie sa-mi reuseasca!

Vine un tip cu un copil la doctor:
-Doctore, copilul meu are un an, dar pana acum inca nu a deschis ochii.
Doctorul:
-Cred ca ochii trebuia sa-i deschideti d-stra. Copilul e chinez.

Un pacient:
-Doctore am hemoroizi.
-Unde?

Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.
-Care medic?
-Cel de deasupra noastra!

Şi acum ..hai, gata ... la treabă! ţi-am mai prelungit viaţa cu câteva
secunde (dacă ai râs, bineînţeles)