Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 martie 2012

La Piatra Neamt in gondola. Inghesuiala mare, caldura. Cineva stranuta.
Politistul: - Cine a stranutat?
Liniste. - CINE A STRANUTAT? insista politistul grav... Lumea nu mai
respira. Politistul scoate pistolul si trage doua focuri pe geam:
- CINE A STRANUTAT? Toti tremurau, in sfarsit o babuta pe un scaun cu
voce gatuita:
- Eu am stranutat..
- Sanatate mamaie!
Apoi cu privirea spre ceilalti calatori speriati:
- Ni s'a ordonat sa fim politicosi!

O blonda isi suna prietena:
- M-am saturat. De la patru imi astept prietenul..., si acum e deja
cinci fara un sfert.
- Dar la ce ora trebuia sa va intilniti?
- La trei.


Doi prieteni:
- Soacra-mea e un inger.
- Norocosule, a mea inca mai traieste.


Apel la 112:
- Alo, in manastirea noastra de maici s-a comis un viol.
- Si cine e victima?
- Postasul.


- Du-te si mai cumpara bere! zice Ion catre Maria.
- Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic!
- Hocus-pocus tu muiere, mars in fuga dupa bere!

________________________________