Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

10 februarie 2012

N-am mai discutat cu nimeni despre asta pana acum, dar am nevoie si de
sfaturile voastre in ceea ce poate fi o decizie cruciala. Suspectez de
ceva vreme ca sotia mea ma inseala, cativa de aici stiti de ea.
Am observat chestii obisnuite in cazuri de genul, suna telefonul si
daca raspund eu cel care a sunat imi inchide. A inceput sa iasa recent
foarte mult in oras cu prietenele ei si cand o intreb cu cine iese
mereu imi spune "doar colege de facultate, nu le cunosti tu".
Cand pleaca stau treaz pana tarziu in noapte sa o vad cand vine acasa
cu taxiul, dar mereu o vad ca vine pe jos desi aud o masina cu pleaca
de dupa colt ... ca si cand ar fi coborat din acea masina. De ce?
Poate nu era intr-un taxi?
O data am luat telefonul ei sub pretextul ca vroiam sa ma uit la ceas,
lucru care a innebun...it-o, tipa la mine ca n-ar trebui nicio data
sa-i ating telefonul si ma intreba de ce o verific ...
Nu am discutat nici o data cu ea in mod direct despre banuielile mele,
cred ca ... nu stiu ... poate nu vreau sa aflu adevarul, dar seara
trecuta a iesit din nou in oras si m-am decis sa o spionez.
Am decis sa nu-mi mai parchez masina in spatele blocului, am parcat-o
in fata langa o statie de autobuz, m-am ascuns dupa ea ca sa pot vedea
bine toata strada principala pe care ea venea acasa.
In acel moment, cand ma ghemuiam pe langa masina, am observat ca am o
problema cu garnitura de la baia de ulei , picura ulei.
Este ceva ce pot repara eu singur? sau trebuie sa duc masina in service?