Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 ianuarie 2012

  - Ai tupeu sa vii la ora asta acasa? Te
astept de cateva ceasuri cu lumina
aprinsa !!
  - Si eu astept de cateva ceasuri in
fata casei sa te culci...


  In ciuda vechiului proverb "Nu luati
problemele cu voi in pat", multi
barbati inca continua sa doarma cu
sotiile lor.


  Cat de ironica e viata. Cheltuim atat
de multi bani pe haine scumpe,  dar cele
mai bune momente in viata sunt cele fara
haine.


  Un baietel sapa o groapa in spatele
casei. Vecina il vede nacajit si
nadusit, si i se face mila:
  - Ce faci ma puiutule?
  - Imi ingrop pestisoru!
  - In ditamai groapa?
  - Da! Pentru ca e-n burta pisicii tale!


  Ministrul Finantelor si Ministrul
Economiei servesc un aperitiv la  bufet.
  Dupa un timp, primul zice:
  - Mai luam ceva?
  - De la cine??


Exista trei lucruri pe care le poti
privi la nesfirsit: focul, apa si cum
parcheaza o femeie!


- Vecine, ce-a patit motanul tau,
alearga de pe un acoperis pe altul?
- Aseara am fost la medicul veterinar cu
el, l-am castrat, iar azi isi anuleaza
toate intilnirile!


Ora de biologie. Profesoara spune:
- Copii! stiti ca stamina si pistilul la
flori sunt organe de reproducere?
Bula din rândul din spate:
- Sa-mi bag picioarele... si eu le
miroseam!


Cele mai multe minciuni se spun inainte
de alegeri si... dupa pescuit!


O blonda supravietuieste unui accident
cumplit, petrecut pe Autostrada
Soarelui. Iese cu chiu cu vai (din
fericire nevatamata) din gramada de
fiare contorsionate si declara
organului :
  - Mergeam linistita cand, deodata, in
fata mea apare un brad. Cotesc stanga,
acolo un alt brad, cotesc dreapta, ce
credeti ?.. inca un brad. Din cauza
manevrelor bruste, m-am dat peste cap de
vreo 15 ori.
  - Stimata doamna, suntem pe autostrada
si nu este nici un copac pe o distanta
de  citeva zeci de km. Ceea ce ati vazut
dumneavoastra e odorizantul.


Un preot şi un dascăl stăteau pe
marginea şoselei cu o pancartă în mână
pe care scria: "Sfârşitul e aproape.
Căiţi-vă!"
Pe lângă ei treceau maşini şi imediat
după fiecare maşină se auzea o buşitură
şi o explozie.
După o vreme, dascălul întreabă:
- Părinte, nu ar fi mai bine să scriem
pe pancartă "Podul din faţă este rupt"?


Ce ai cand seful este neamt?........Ai
organizare, civilizatie!
Ce ai cand seful este evreu?.........Ai
o afacere!
Ce ai cand seful este roman?.........Ai
grija!