Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 mai 2011

BALADA AGATATULUI PE NET

                 Va spun un lucru strict secret
                  M-am abonat la internet
                  In prima zi de stat pe chat
                  9 gagici am agatat

                    Si le-am chemat la 7 fix
                    La barul din cartierul X
                   Cand le-am zarit pe toate 9
                   Doamne, parc-am intrat la ZOO

                      Prima-i bruneta cu par drept
                         Pe maini, pe fatza si pe piept
                            Si m-a privit zimbind usor
                                  Trantita intr-un carucior

                      A doua insa m-a uimit
                      Cu nasul ei cel ascutit
                      Putea sa taie castraveti
                      Dintr-un judetz in alt judetz

                       A treia mi-a rinjit cuminte
                       Cu gura fara nici un dinte
                      C-un jet de stropi s-a prezentat:
                      "Salut, sunt Silvia Scarlat"

                       A patra tipa cred c-avea
                       Vreo 4 tone si ceva
                       Din fusta-i stramta de nailon
                       Faceai trei huse la camion

                        Pe-a cincea n-o vedeam de loc
                        Doua grisine-n virf c-un smoc
                        Spre mine cand s-a indreptat
                        De la efort a lesinat

                       A sasea-i buna, ma incita
                       Insa de-a saptea e lipita
                       Vai ce mirifice fapturi
                      Trei maini, un ochi si doua guri

                       A opta arata beton
                        Proptita-n carja si-n baston
                         La 83 de ani si-un pic
                             Mi-a zis c-ar vrea sa-i fiu gagic

                          A noua tipa, dragii mei,
                         Te dizolvai in ochii ei
                          "Eu sunt Marina " mi-a soptit
                          O noapte-ntreaga ne-am iubit

                                   Acuma daca vreti sa stiti
                             De ce am ochii obositi
                      Si merg mai cracanat putin
                               Marina mea era... Marin!

O blondã îl întâlneste pe Ali în fata unui  magazin. Ali tinea o
maimutã în mânã si i-o da blondei:
- Auzi, asta e o Rhesus Balubadaris si este foarte rarã. Sã ai grijã
de ea pânã ies din magazin.
   Blonda o ia în brate si asteaptã. O altã blonda vine, se uitã la
maimutã si o întreabã pe blonda cu maimuta:
- Auzi fatã, ce e asta?
- Un Rhesus Balubadaris.
- Pãi si de la cine îl ai?
- De la Ali.
 - Pãi, draga, nu puteai si tu sã faci un chiuretaj!

Un dresor de crocodili apare in fata unei multimi la gradina zoologica:
- Si acum dragilor o sa urmariti cat de bine e dresat acest crocodil infiorator!
Langa el pasea agale un monstru de crocodil. Ii trage omul doi pumni
cu putere in cap, crocodilul deschide incet gura, niste dinti
infioratori straluceau la cativa centimetrii de pantalonii dresorului.
- Ati vazut cat de bine e dresat a deschis cu atentie gura langa mine
si nu mi-a facut absolut nimic. Acum am sa imi bag penisul in
gura lui si veti vedea ca nu voi pati nimic!
Se desface omu la pantaloni si isi aseaza penisul in gura crocodilului.
- Acum veti vedea ce impecabil este dresat, ani de zile de munca, dar a meritat!
Dupa care ii trage ditamai pumnii in cap. Crocodilul calm inchide gura
cu atentie sa nu il raneasca.
Dupa ce tine o perioada gura inchisa, mai primeste doi pumni in cap si
incepe sa deschida iarasi gura grijuliu sa nu raneasca penisul
dresorului.
- Extraordinar ati vazut cu ochii vostri ce minune poate face un om,
nu am patit absolut nimic si totul este in ordine, acum daca este
vreunul dintre dumneavoastra care ar vrea sa incerce... ??

O blonda, iesind in fata:
- Eu as incerca, dar va rog sa nu imi dati prea tare in cap ca am avut
febra zilele trecute !!!