Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 noiembrie 2010

sot si sotie

Discutie intre sot si sotie...Sotul programator,sotia secretara.

Sotia: Ai facut cumparaturile ?
Sotul: Bad command or filename.
Sotia: Dar te-am rugat de dimineata.
Sotul: Syntax Error. Abort ?
Sotia: Ai sunat-o macar pe mama sa-i zici "La multi ai de ziua ei ?"
Sotul: Variable not found.
Sotia: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi!
Sotul: Sharing Violation. Access denied !
Sotia: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi ?
Sotul: Too many parameters...
Sotia: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine ?
Sotul: Data type mismatch.
Sotia: Dar salariul cand il iei ?
Sotul: File in use. Try later.
Sotia: Ma faci sa ma intreb... ce insemn eu pentru tine ?
Sotul: Unknown Virus.


-