Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

14 august 2009

Inginerul agronom catre bade Vasile:
- Bade, cu metoda asta invechita nu o sa obtii nici cinci kile de pere
din pomul asta...
- Ai dreptate: e prun....

*************************************************************


Cand s-a intors acasa ieri seara, sotia mi-a spus sa-i dau jos bluza.
Pe urma mi-a spus sa-i dau jos fusta.
Pe urma mi-a spus sa nu-i mai port hainele.

**************************************************************


-Prietenul dumneavostra, directorul de banca, mai locuieste in vila
aceea superba cu vedere spre inchisoare?
-Nu.... acum are vedere spre vila!

************************************************************


Ion şi Maria în noaptea nunţii. Maria stătea în pat, într-o ţinută
sexy, şi îl aştepta pe Ion, care se uita pe fereastră. Aşteaptă ea o
jumătate de oră, după care îi spune:
- Hai, mă Ioane, ce faci acolo?
- Stai, că vin amu!
Încă o jumate de oră şi Maria zice:
- Hai, mă Ioane, că te aştept! Sînt numai a ta! Ia-mă!
- Vin amu, ce te grăbeşti aşa?
Peste înca o jumate de oră, Maria se duce la Ion, supărată:
- Hai, mă, ce naiba faci acolo?
Ion, îngîndurat, uitîndu-se în continuare pe fereastră, spune:
- Mario, avea dreptate tata că-i frumoasă noaptea nunţii!


Un tip ii povesteste amicului cel mai bun:
- Bai, ce lux avea ala in casa care a dat petrecerea de aseara .
- Ce lux, nene ?
- Bai, si buda era de aur !!!
- Du-te d-acilea ! N-are cum !
Pleaca impreuna la resedinta unde fusese "dezmatul" cu o
seara inainte. Raspunde la usa sotia proprietarului.
- Sar'mana, doamna !
- Buna ziua !
- Stiti, eu am fost la petrecerea dvs de aseara si i-am povestit
amicului ca aveti si buda din aur, iar el nu ma crede. Ne lasati un
pic inauntru ca sa-i demonstrez ?
Se aude vocea sotului:
- Cine-i, draga ?
- A, niste amici de-ai tai, raspunde sotia, dar vino incoace sa afli
si tu cine ti s-a
cacat in trombon .
************

Dupa nunta, tinara si proaspata nevasta ii spune sotului:
- Uite cum o sa facem pe plan sexual de acum inainte:
Daca seara cand vii acasa si vezi ca imi este parul ordonat atunci nu
vreau sa fac sex cu tine, daca parul imi este putin
dezordonat atunci poate vreau sau poate nu vreau sa fac sex cu tine,
iar daca parul meu arata complet dezordonat si "sifonat" atunci sigur
ca vreau sa fac sex cu tine.
- Bine draga mea, zice sotul, hai sa-ti spun cum vad eu acum situatia
asta: Seara cand vin eu acasa beau bere. Daca beau numai o bere
inseamna ca nu vreau sa fac sex cu tine, daca beau doua beri inseamna
ca ori vreau sa fac sex cu tine ori nu.... dar daca beau trei sau mai
multe beri fii sigura ca ma doare in p*** de freza ta.