Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

14 august 2009

________________________________

Bancul preferat de scotieni are legatura cu moartea.


"Vreau sa mor linistit, in timp ce dorm, la fel ca bunicul meu . Nu


tipand de groaza ca pasagerii lui".


~~~~~~~~~~~


Vine Bula la scoala cu o buza umflata.


Profesoara: - Ce-ai patit Bula?


- Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.


-Vai saracul de tine. Si te-a piscat?


- Nu, a omorit-o tata cu vasla.


Perle culese de la Academia Trupelor de Uscat - SIBIU


1992-1996


Sa nu mai prind picior de student cu mainile in buzunare!


O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta.


Dati-mi o bara metalica din lemn.


Ce te uiti asa la mine ca la un bou? Ce, ori nu-i asa?


Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea.


Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost.Eu


am cazut de 3 ori.


Fa-mi o lista cu el.


Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri.


Sa nu va dati jos din mersul trenurilor.


Va doare mana sa bateti 3 pasi de defilare?


Impartiti suprafata in 3 jumatati egale.


Lipeste calcaiele pe langa corp..


Jumatate din batalion stia ca este adunare numai tu nu.


Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !

~~~~~~~~~~~

Ion si Maria la maternitate:


- No Marie, ce avem?


- Baiat.


- No, .......si cu cine seamana?


- ... Degeaba-ti spun, ca nu-l cunosti


~~~~~~~~~


Intrebare: Ce-i alba si are 30 cm ?


Raspuns: nimic,toata lumea stie ca, daca are 30 cm , este neagra !