Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

28 februarie 2009

Se casatoreste o blonda din Iasi cu
sir John. Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa.

Dragii mei,

Sa va povestesc cate ceva
despri mini si despri ce fac eu paici.

Luni:      
 Mergem la teatru, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Marti:      Mergem la opera, sotul meu
are acolo o logie, sotul meu are foarte
multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Miercuri:  Mergem la meci, si acolo sotul meu
are o logie, sotul meu are foarte
multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Joi:         Mergem la
cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toate, sotul meu are foarte multi bani, sotul
meu are di toate, nu ni plictisim di
loc

Vineri:    Organizam seri caritabile, vin
toti prietenii sotului meu,sotul meu are foarte multi prieteni,doneaza foarte
multi bani, sotul meu
are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte
multi bani, sotul meu are
di toate, nu ni plictisim di loc

Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului
meu, ne facem cadouri reciproc,
esti foarti frumos, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.

 

Cu drag,  

Petruta

PS: Mi-i dor di pula ca di
mama

 

Yahoo!
Canada Toolbar : Search from anywhere on
the web and bookmark your favourite sites. Download it now!