Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

25 februarie 2009

jurnale

> Jurnalul ei si jurnalul lui 02 August 2008 16:49
> Jurnalul ei:
> Sambata seara mi s-a parut ca se purta ciudat. Facusem
> planuri sa mergem la un bar ca sa bem ceva. Fusesem la
> cumparaturi cu prietenele mele toata ziua si am crezut ca
> era suparat ca am intarziat. Nu a zis nimic. Conversatia nu
> incepea, asa ca am propus sa mergem undeva unde sa putem
> vorbi in liniste. A fost de acord dar era in continuare
> tacut si absent. L-am intrebat ce nu era in regula. A spus
> ca e totul ok. L-am intrebat daca era suparat pe mine…daca
> tacerea lui era din vina mea. Mi-a spus ca nu are legatura
> cu mine si sa nu imi fac probleme.
> In drum spre casa i-am spus ca il iubesc, el doar a zambit
> si a continuat sa conduca. Nu imi pot explica comportamentul
> lui. Nu inteleg de ce nu mi-a spus "si eu te
> iubesc"…..
> Cand am ajuns acasa, am simtit ca l-am pierdut, ca si cum
> nu ar mai fi dorit sa aiba de a face cu mine niciodata. Pur
> si simplu statea si se uita la televizor. Parea atat de
> distant si absent. In final m-am hotarat sa merg sa ma culc.
> Dupa vreo 10 minute a venit si el in pat, si spre
> surprinderea mea a fost receptiv la mangaierile mele, si am
> facut dragoste. Dar tot nu era el…am simtit ca era distras
> si cu gandul in alta parte. Am simtit ca nu mai rezist asa
> ca m-am hotarat sa il confrunt, dar el adormise deja.
> Am inceput sa plang cu cearsaful in dreptul gurii pentru ca
> nu vroiam sa-l trezesc si am plans, si am plans, pana am
> adormit si eu. Sunt disperata. Nu stiu ce sa ma fac. Sunt
> aproape sigura ca se gandeste la alta. Viata mea e un
> dezastru."
> Jurnalul lui:
> Nasol. Azi Rapid a pierdut in deplasare, dar macar am facut
> sex.
>