Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 februarie 2009

Fwd: Bursa

Badea Gh.:"- Domnucule, vreau sa investesc si eu pe bursa asta, da mai
intai explica-mi si mie pe intelesu' meu, asa ca la tara, cum vine
chestia asta cu bursa."
Brokeru': "- Apoi cum sa-ti explic bade. Sa zicem ca ai o suma de bani
si eu iti recomand sa cumperi gaini. Gainile fac oua si ouale se
clocesc si ies pui. Si puii ajung gaini si fac alte oua, care se
clocesc si ies alti pui si tot asa pana ti se umple ograda de oua,
pui, gaini. Apoi vine o vreme grea cu furtuna, ploi si inundatii si-ti
ia toate gainile si puii din ograda si atunci zici: Ba, ce fraier am
fost ca n-am luat ratze.."