Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 ianuarie 2009

Undeva in Australia.


Cand am ajuns la varsta de pensionare, m-am prezentat
la oficiul de pensionare de care apartin. Doamna de la tejghea mi-a
cerut actele personale, sa-mi verifice varsta. Am cautat prin
buzunare, dar mi-am dat seama ca le-am uitat acasa. Am spus ca ma
intorc mai tarziu si aduc actele de identitate. La care doamna:
"Descheiati-va camasa". Am descheiat-o, si au aparut firele de par
incaruntite de pe piept. "Aceste fire carunte sunt destule dovezi"
mi-a spus femeia si a preluat formularele completate. Ajuns acasa,
i-am povestit foarte agitat nevesti-mi cele intamplate la oficiul de
pensii. La care nevasta-mea:" De ce nu ti-ai dat jos si pantalonii?
Puteai primi si pensie de handicapat!"