Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 ianuarie 2009

Cica Bula la scoala: le zice doamna invatatoare ca a doua zi se face
mare bal mascat in incinta scolii, si toti sa vina costumati in cate
un fruct(pomi, copaci). Unul vine deghizat in prun, altul in nuca,
altul in cires, altul in par, si Bula, el cum sa se imbrace? Isi baga
un furtun in cur si un dus pe cap si apare si el pe la bal, la care
doamna invatatoare: pai tu in ce te-ai deghizat ma? La care Bula:
intr-un CURcuDUS!

Bula o aduce pe viitoarea lui nevasta acasa la pariniti pentru a lua
cina in familie. La masa, Labus cainele socrului se aseaza sub scaunul
fetei. La un moment dat viitoarea mireasa trage un vant, iar socrul
exclama: -Labus ! (linistita ca socrul a dat vina pe caine, dupa putin
timp fata mai trage un vant) -LABUS ! (exclama din nou socrul
deranjat) (apoi fata se scapa iar zgomotos) -LABUS ! Pleaca de acolo
ca se caca pe tine !

La un concurs de parasutisti intr-o unitate militara, Bula trebuia sa
faca saltul cu parasuta, la aterizare sa ia bicicleta, dupa care cros
de 15Km.
Se urca Bula in avion, ajunge in zona de parasutare, sare si trage de
comanda.... nu se deschide. Mai trage o data... nimic (futui)... trage
comanda de la parasuta de siguranta... tot nimic (baga-mi-as)... mai
trage o data... nimic... dupa care zice:
- Parca vad ca si bicicleta e stricata...

Bula in armata. - Bula, ce este Patria? - Nu stiu, d-le. - Esti prost.
Vasile, ce este Patria? - Patria - e mama mea! - Ei, Bula, ce este
Patria? - Patria - este mama lui Vasile. - Idiotule! Patria - e si
mama ta, ai inteles? - Inteles. - Ce-ai inteles?! - Sunt frate cu
Vasile!!!

Bula se duce la scoala fericit.
Invatatoarea: - Vai bula dar esti vesel azi, ce s-a intamplat.
- Pai s-a casatorit sora-mea aia mare, si si-a luat un barbat plin de
muschi dar cu scula mica. Si in noaptea nuntii i-a dat-o ala da ea nu
s-a saturat, si i-am tras-o si eu, i-a tras-o si tata, il stiti pe
Gigel ala micu'?, si el i-a tras-o.
Peste o saptamana acelasi lucru:
- Pai s-a casatorit sorame-a aia mijlocie si si-a luat un barbat plin
de muschi dar cu scula mica. Si in noaptea nuntii.... il stiti pe
Gigel ala
micu'?, si el i-a tras-o.
A treia saptamana Bula suparat:
- Ce s-a intamplat Bula?
- Pai s-a casatorit sora-mea aia mica. Si si-a luat un barbat slab dar
cu o scula imensa. Si in nopatea nuntii i-a dat-o ala si nu s-a
saturat.
Si apoi mi-a tras-o mie, i-a tras-o lu' tata, il stiti pe Gigel ala
micu'?... A murit saracu.

Bula, soldat, trimite acasa un pachet in care era o grenada si o notita:
- Mama, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana!

Un profesor le da elevilor ceva de scris. Bula refuza.
Profesorul:
- Singura scuza ca sa nu scrii, e sa ai o boala foarte grava!
Bula:
- De epuizare sexuala ce ziceti?
Profesorul se uita la el cateva clipe:
- Asta nu e scuza, poti sa scrii cu mana cealalta!

-Eu copiez,tu copiezi,el copiaza. Ce timp este Bulisor?
-Timpul tezelor domnu` profesor!

Profesoara ii intreaba pe copii ce mananca ei acasa.
Bula: - Ceai.
Profa ii spune ca nu e bine, ca o sa aiba inspectie si ca daca il
intreaba ce mananca sa spuna ca mananca friptura...
A doua zi, inspectie.
Inspectorul: - Ce mincati voi acasa, copii?
Bula: - Friptura.
- Toata ziua friptura?
- Da!
- Si dimineata, si seara friptura?
- Da!
- Si cata friptura maninci tu, Bula, pe zi?
- Cam doua cani, domnule inspector!

Intr-o noapte vin hotii in casa la Bula. Tot cauta ei ce cauta si nu
gasesc nimic.In acest timp se trezeste nevasta lu Bula si zice:
-Bula! Bula! Bula, trezeste ca au venit hotii.
-Taci femeie! Yo ma ascund de rusine ca nu avem nimica in casa si tu
urli in gura mare.

Bula se intalneste pe strada cu un prieten care il intreaba:
- Bula, am auzit ca ti-a murit soacra. Ce-a avut?
- Ceva bijuterii, un televizor si putine economii...
- Nu asta te-am intrebat. Ce i-a lipsit?
- Pai, masina, o casa sau un apartament proprietate personala...
- Bula, de ce a murit?
- A fost la noi in vizita, eu i-am spus sa mearga in pivnita sa duca
niste cartofi, sa facem pireu. A cazut pe scari si si-a rupt gatul.
- Ce ghinion! Si ce-ati facut?
- Macaroane cu branza.

Maria vorbeste cu prietenele ei doamna Popescu si Ionescu despre
barbatzii lor. Doamna Popescu zice:
- Barbatul meu are coaiele asa calde cand facem sex ! Doamna Ionescu:
- Vai si ale barbatului meu is asha! Marie ale sotzului tau cum is?
- Pai nu stiu inca ca nu leam testat!
A doua zi Maria toata vanata pe fata si lovita se intalneste cu
prietenele ei doamna Popescu si Ionescu. Doamna Popescu:
- Maria ce ai patzit?
- Pai ieri dupa ce am stat de vorba am plecat acasa la Ion si i-am zis
ca vreau sa facem sex !Pe cand ne pregateam eu i-am atins coaiele si
iam spus:
- Vai draga da ce coaie reci ai ale lui Popescu si Ionescu is mult mai calde!

Maria se duce la cimp si vede un tarc unde taurul comunal isi facea
datoria cu o vaca.Dupa ce a terminat ,un taran i-a dat o galeata cu
apa ,i-a bagat in tarc alta vaca si taurul a repetat operatiunea.Maria
ce s-a gindit:se pare ca apa aceea are un efect....S-a dus acasa si
noaptea dupa primul numar cu Ion i-a dat o cana cu apa.Ion o intreaba
ce-i cu apa,la care Maria ii povesteste ce a vazut ea cu taurul.Atunci
Ion ii spune:da fa da la ala ii schimba si vaca.

Dimineata in pat.
Ion:Marie baga mana sub plapuma.
Maria:Ce e ma Ioane, ai chef...
Ion:Tu, baga mana sub plapuma ca o sa vezi..
Maria baga mana sub plapuma si ramane stupefiata.
Ion:E mare?
Maria:DA!!!
Ion:E tare?
Maria:DA!!!
Ion:E gros?
Maria:DA!!!
Ion:Eeee uite asa se CACA un om sanatos!

Ion si Maria Proaspat casatoriti:
Barbatul: In sfarsit. Am asteptat asta atata timp. Femeia: Vrei sa plec?
Barbatul: Ai inebunit? Nici sa nu te gindesti la asta.
Femeia: Ma iubesti?
Barbatul: Bineinteles! Tot timpul!
Femeia: M-ai inselat vreodata?
Barbatul: Doamne fereste! Bineinteles ca nu.
Femeia: O sa faci sex numai cu mine?
Barbatul: Sigur ca da. Cu orice ocazie.
Femeia: O sa ma lovesti vreodata?
Barbatul: Ai inebunit?
Femeia: Pot sa am incredere in tine?
Barbatul: Da!
Femeia: Iubitule! si acum dupa 20 de ani de casatorie.
Citeste de jos in sus

Ion si Marie la magazinul de mobila:
-Aveti patuturi cu picioare inalte?
-Da,dar la ce va trebuie?
-Sa auzim cand cade copilul!

Ion si Maria in pat... Momente toride...
EA: Ia-ma salbatic, arata-mi ca esti barbat adevarat !
EL: Da! Da! Da!
EA: Spune-mi lucruri murdare !
EL: Baia, bucataria, covorul din sufragerie...

Un tip si-o tipa in pat, actiune din greu.
Dintr-o data se aude o frana de masina in fata casei, tipul sare din
pat, isi ia hainele in brate, tipa ii deschide geamul, si sare. Dupa
un timp se aude un ciocanit la usa. Tipa deschide, in usa ... tipul cu
hainele in brate...
- Ma nevasta, da' stresati mai suntem!

Erau Ion si Maria in luna de miere la un hotel. Deodata suna telefonul
Mariei.Era mama ei.
Mama:marie, ati facut si voi ce fac tinerii?

Maria:Nu
Mama:Pai voi ce faceti acolo?
Maria:Eu ma uit la televizor si Ion citeste ziarul.
Mama:Spunei lui Ion sa bage ce are el mai gros in gaura unde faci tu
pipi.Va sun mai incolo!
Maria:Bine.Pa!
Maria si Ion fac in tocmai.Dupa o ora suna din nou mama Mariei:
Mama:Ati facut ce am zis eu?
Maria:Da.
Mama:Si cum e?
Maria:Ion e de o ora cu piciorul in WC

Parintii lui Ion vin in petit la parintii Mariei si stabilesc nunta
peste doua saptamani. Seara Ion si Maria ies la poarta ca tinerii. Se
iau in brate se pupa, se giugiulesc si la un moment dat Ion zice:
- Marie hai sa ne-o punem! Ce mi-e amu, ce mi-e peste doua saptamani?
Tot femeia mea esti.
- Ioane, nu. Cand om iesi din altar, sunt a ta toata, pana atunci nimic.
- Bine fa, dar macar arata-mi-o si mie s-o vad!
Maria ridica fusta si zice:
- No bine uite-o!
Se da Ion aproape, se uita, stramba din nas si zice:
- Marie e musai amu, ca dupa cum miroase, nu mai tine doua saptamani.

Intr-o seara Maria ii zice lu' Ion:
- Ioane, mai zi-mi si mie o vorba calda, ca de mult nu te-am mai auzit!
- Marie, sa te arda focul!