Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 ianuarie 2009

O femeie impreuna cu sotul ei merg la un restaurant.Deodata intra o blonda in
restaurant iar barbatul se ridica politicos si o saluta.Sotia il intreaba:
- Cine e blonda?
- Amanta mea!
- Pai si cum,mi-o zici asa in fata?Maine pun divort.
- Pui divort .. dar .. adio plimbari la paris,adio garderoba,adio bani
cu gramada…
Femeia nu mai zise nimic.Dupa 10 min intra in restaurant un prieten de
familie al
celor doi soti,insotit si el de o blonda.
- De cine e insotit Ion? il intreaba sotia nedumerita
- De amanta sa.
- Lasa ca a noastra-i mai frumoasa

Vulpoiul, ratoiul si ursul zburau cu avionul. La un moment dat se
ridica ratoiul de
pe scaun,se duce la urs ii da o aripa peste bot si zice:
- Da-mi ba in p**a mea o tigara!
Speriat ursul scoate pachetul si-l serveste pe ratoi.Acum cum statea
vulpoiul si se uita la ei se gandeste "ce ma e mai tare ratoiul ca
mine" si face si
el acelasi lucru ii da o laba peste bot si-i cere o tigara. Suparat
ursul ii ia pe
amandoi de gat si ii arunca pe geam.Cand s-a vazut ratoiul in aer a
inceput sa dea
din aripi[fal, fal, fal] si striga la vulpoi care se ducea in jos cu
viteza:
- Vulpoiule, stii ma sa zbori ?
La care vulpoiu:
- Pai de unde?
Ratoiu : - Si atunci ce p**a mea erau figurile alea pe capul tau in avion , ma?